Rada se zaměstnáním - práce neuvedená ve smlouvě

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
6725
20.12.12 15:26

Rada se zaměstnáním

Ahojky,

prosím, manžel prosí o radu. Můžete prosím pomoct?

1. Kdyz zamestnanec dlouhodobe vykonova nejakou praci, kterou ale nema uvedenou ve smlouve, vznika tim padem zamestnanci povinnost takovou praci vykonovat jako by byla ve smlouve uvedena? Konkretni priklad, pracuju jako klicovy uzivatel podnikoveho systemu, ale ve smlouve mam pozici “planovac expedice”.

(Abych to trochu vysvětlila… manžel měl při své práci ještě volný čas, tak jim začal dobrovolně a zdarma vypomáhat na projektu. Trvá to tři roky a oni mu dávali práce víc a víc. Řekl jim dost, chtěl přidat, ale jejich rozhodnutí je takový, že to prostě bude dělat, ale rozhodně ho za to neocení a snaží se ho dotlačit k tomu, aby to bral jako zákonnou povinnost)

2. Muze zamestnavatel jednostranne zkratit pracovni uvazek? Z plneho na polovicni? Nebo mzdu? jen info - ve smlouve mame vyslovne uvedeno, ze smlouvu je mozne menit pouze pisemnym dodatkem odsouhlasenymi obema stranami.

Dekuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15404
20.12.12 15:45
  1. nemůže, případný dodatek musí vždy odsouhlasit obě strany.
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6725
20.12.12 15:51
@dani24687 píše:
  1. nemůže, případný dodatek musí vždy odsouhlasit obě strany.

předpokládám, že i k 1. je odpověď, že na to nemají nárok… protože já teda nevidím jediný důvod, proč by ho mít měli.
jinak díky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15404
20.12.12 15:53

Hele jako podle mě logicky ne, ale nedovolím si tvrdit, co nevím :nevim: Jen vím, že případné změny dodatkem nejdou dělat jednostranně :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5077
20.12.12 16:11