reklamace kočárku

46
21.10.06 14:15

reklamace kočárku

Ahojte, Máte zkušenosti s neúspěšnou reklamací kočárku? Reklamovala jsem Deltim Sport, praskla pružina a kočárek zatáčí k jedné straně (to ale nebylo způsobeno prasklou pružinou, dělal to už dříve). Reklamace nám nebyla uznána, stalo se to prý nesprávným používáním. Poradíte, jak dál postupovat, kolik např. stojí znalecký posudek apod. Máte některá zkušenosti s e stejnou vadou kočárku, byla vám reklamace uznána? Děkuji Vlaďka

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

932
21.10.06 14:25

Ahoj Vlaďko,

nechci tě strašit, ale onehdy jsem na Radiožurnálu poslouchala pořad „Test pro spotřebitele“, nebo tak nějak se to jmenuje, a paní, kterou tam vždycky zvou, říkala, že jedna zákaznice dohnala problém kočárku, zatáčejícího na jednu stranu, až k soudu - a představ si, že ten soud uznal její stížnost za NEOPRÁVNĚNOU s odůvodněním, že s takovým kočárkem se prý dá jezdit 8O :evil: ! Tuhle formulaci musel určitě vymyslet chlap, který neměl v životě kočárek v ruce. Ale samozřejmě tě od reklamace neodrazuju, to jen, že i tak u nás soudy rozhodují :cry: .

Světlana

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
46
21.10.06 15:26

I kdyz jsi me moc nepotesila, diky za info. Nechala bych je tlacit ten kocarek s dvanactikilovym ditetem, treba by zmenili nazor, boli me z toho ruce, zada. Taky si myslim ze nemam moc sanci, jsem na ty lidi co takto vyrizuji- nevyrizuji reklamace hrozne nastvana. V.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
156
21.10.06 22:29

známá taky reklamovala kočárek (baby point) a opravili vadu ale neuznali reklamaci… kočárek jí zatáčí dál :-(. Bohužel se takhle výrobci kočárků chrání před vracením peněz… zkus se podívat na google pod heslo ochrana spotřebitele, určitě existují poradny jak v těhle případech postupovat. držím palce

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
380
22.10.06 00:15

Udelej jim tam poradnej bordel a ze neodejdes dokud se to nevyresi :lol: Treba to zabere a nebo manzel at je serve :wink:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
278
22.10.06 19:24

Ahoj,
taky máme Deltim Sport a taky nám začal po krátké době zatáčet. Reklamovat jsme nebyli, spravily to takové ty tvrdé vložky pro kutily - manžel určitě bude vědět. Nakonec to „vyspravila“ i naše dcera, když jsme jí přidělali za kočár skejt (minochodem sehnat ten pravý na tenhle typ kočáru je taky pěkný vopruz :evil: ) a s její vahou 15 kil jede kočár rovně vždycky :D
Od Reklamace nás zrazovaly zkušenosti známých - skoro půl roku byli bez kočáru a pak jim to stejně zamítli.
Jsou to stejně šmejdi, když takové vady neuznají :(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6914
24.10.06 19:27

Ahojky,
my reklamovali 2× tu samou závadu na kočáru (prasklá polohovací rukojeť) a jak píše barrera, tak nám reklamaci neuznali a závadu bezplatně odstranili:-( Rozhořčena jsem psala na všechny možné instituce (ČOI, spotřebitel, spotřebitelé apod.) a od všech přišly odpovědi vesměs stejné:
Nesouhlasit s postojem prodejce, oznámit mu, že to chcete řešit (těžko prodejce ustoupí…). Zaplatit si znalecký posudek (prý kolem 1000, ale nezjišťovala jsem, seznam znalců by se dal určo najít přes www.justice.cz), opět se pokusit se domluvu s prodejcem (já myslím, že neustoupí) a dát k soudu, zaplatit právníka, soudní poplatky a čekat a čekat a čekat… A třebas někdy, až už děti budou odrostlé soud vyhrát:-)))) A nebo taky ne…
My do toho nejdeme, budeme doufat, že kočár to druhý dítko vydrží a když ne, tak vlastními silami prostě opravíme…
Chjo, je to bordel…

Tak hodně štěstí

Petra

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13657
15.2.10 12:53

Brio go

Dobrý den,před měsícem jsem si koupila po dlouhém rozvažování kočárek Brio Go,malá měla zánět močových cest,tak jsme byly doma,situace je taková,že už při třetí jízdě se mi začaly sama zaaretovávávat kolečka,nejdřive jedno,další den obě!!!Třeba desatkrát za pět minut!Takže jsem pořád zastavovala,lehala pod kočár,odaretovávala…Dnes jsem jela do prodejny,velice ochotně mi kočárek zkontrolovali,namazali,pak mi bylo řečeno,že je tam volná pružinka a že to brzy praskne,pak že mi to pošlou do servisu a dají mi zatím náhradní!!!Dále mi řekli,že kolečka v tomto počasí trpí!Ale já jsem se před koupí tisíckrát ptala,jsetli je kočárek vhodný i do terénu,do sněhu atd..Byla jsem ujištěna,že ano,že je to nejlepší kočárek který mají,že je kvalitní atd..To snad ne,přece to tam muselo být už před koupí,když se to projevilo hned,samozřejmě jsme šli domů az zase se to zaaretovávalo,pak se jedno kolečko seklo,že sním nešlo otočit vůbec!!!!Nakonec jsem to rozjela,ale hrůza!!!Našla jsem si v občanském zákoníku:(2) Právo odstoupit od smlouvy má kupující i tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že věc má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže nepravdivým!!!Takže podle mě mám právo odstoupit od smlouvy,mám na to svědka,ale nevím,opravdu nerada bych se s nimi soudila,ale taky nechci jen tak čekat,až to praskne,a co já pak ponesu v jedné ruce mimi a ve druhé kočár :cry: !Doufala jsem,že když si koupím osvědčenou světovou značku,tak se tomuhle vyhnu :-x Sice studuji práva,ale ještě nejsem tak daleko,abych si poradila sama,tak budu ráda za každou radu!No hrůza,kdyby alespoň nebyli tak milí,jsem hodný člověk a nerada se hádám ale teď asi budu muset!Díky za každou radu!!! :-D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10482
15.2.10 14:43

Enny, to je děsný :(

podle mého se taky jedná o vadu, která na výrobku byla již v době zakoupení (projevila se do 6m) a proto máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy = vrácení zboží. sepsala bych reklamační dopis, pokud studuješ práva, určitě ti to půjde, oháněj se paragrafy, dopis osobně dones pro prodejny, kočárek vyreklamuj, nenech se svázat jejich formulářem a nech si do něj zapsat, že dopis s popisem závady a požadovaným řešením je přiložen. svoji kopii dopisu si nech potvrdit od nich, že je to stejný dopis, který byl přiložen. abys měla maximální důkazy..

ještě lépe by bylo nechat si před tím vyhotovit znalecký posudek, prootže kdyby ses hádala až zpětně, mohli by oni třeba kočár opravit a neuznat reklamaci a pak by ti znalec nepomohl… :(
ale to už jsem asi paranoidní…

pak ještě možná další věc - oficiální dovozce. mnohdy se s ním jedná lépe… já kupovala quinny od prodejce který ho má z libfinu a mohla jsem napřímo tam, kdyby něco…

bohužel, jako studující právník asi víš, že občanský zákoník a paragrafy v něm uvedené jsou vymahatelné pouze soudně, není to jako Z na ochranu spotřebitele… :(

zkus ještě napsat na SOS - sdružení spotřebitelů, třeba budou mít ještě nějaké další lepší rady.

současně bych jim řekla, že pokud nebudou jednat ve tvém zájmu, obrátíš se i na ČOIku… někdy to vyděsí a pak jednají ve tvůj prospěch…
mně se zatím oplatilo děsit známým redaktorem Blesku, který by jejich jméno očernil atd ..

bohužel, tyhle věci se stávají, u některých značek více, u některých méně,a le nemusí to být nutně vada kočárku, na vině může být prodejce, který s ním mohl provádět buhvíco… :( mohlo se ti to stát i mutsyho, není to dost pravděpodobně jen vina výrobce..

promiň je to trochu nesouvislé, nemám moc času, ale chtěla jsem ti napsat..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13657
15.2.10 14:49

Díky moc!Jsi zlatá,znalce zkusím,k soudu se mi fakt nechce! :-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13657
15.2.10 15:44

Manžel si myslí,že je ok počkat až nám praskne ta pružinka,pak reklamace,zapůjčí nám nějaký náhradní kočárek-spraví nám náš a vrátí!!!Ale já si to nemyslím,my jsme přece kupovali kočárek bez vad-takže podle mě jedinámožnost je ho vrátit!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama