Retinované čepy/cysty v ústech

40
10.12.19 06:59

Retinované čepy/cysty v ústech

Prosim, měl nekdo kolem mandlí (Já nad mandlí, za tím obloukem) retinovany cep, resp. jeden pro říkal tohle, druhý cysta, nicméně, ze je to ok. kazdopadne jsem lékaře poprosila o odstranění, byl to cep, vymackl se žlutobilr hnis.to he cca 2 měsíce..teď už to tam mám zas cca 3-4mm, kulaté, žlutobila vyvysenina, na stejném místě. predtim to musel nariznout skalpelem a vymackat. Doma to neudělám. Měl někdo a opakuje se vám to?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

10.12.19 07:35

Trpím na to vždycky v období, kdy mám horší imunitu, čili třeba teď. Pomáhá mí kloktání vincentky, Joxu a Stopanginu, případně slané vody. Když jsem se v tom rýpala, vždycky mě akorát bolelo v krku a nikdy jsem to nevymáčkla. Doktorka říkala, že prý to souvisí s tím, že jsem v dětství měla často angíny a že mám hodně dírek v mandlích a ty jsou právě náchylné na tvorbu těch čepů. Odstraňování vyříznutím nebo vymáčknutím mi moc nedoporučovala. Prý by pomohlo jedině odstranění mandlí a to nechci. Snažím se zepšovat si celkově imunitu a když jsem v pohodě, netrpím na to. Na to se mi osvědčily kapičky s echinceou a kapsle s hlívou ústřičnou.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
40
10.12.19 10:02

@Štrample obecná děkuju moc. a máš je taky jakoby zapouzdreny, sama bych je asi nevystouchla, je to jako poškození nedáš museli mi to riznout.ted jsem byla min. tyden trochu nachcipana.tak zkusim kontakt, třeba se to vstřeba..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10.12.19 10:05

Já když hodně kloktám, tak většinou vypadnou samy po nějaké době. Vyšťouchnout mi to nejde vůbec, doktorka říkala, že by se to muselo taky naříznout.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
40
10.12.19 10:20

@Štrample obecná tak já budu taky kloktat, mám to právě nad mandlí, tak se tam tim sprejem i hůř trefuju.. mně to asi nevypadne, spíš vstreba nebo práskne, mám to jakoby pod povrchem sliznice, fakt jak bedar :mrgreen:

• Nahlásit