Sankce za absenci v práci

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Felurian
Nováček 2 příspěvky 04.09.19 12:01
Sankce za absenci v práci

Zdravím,
mohl by mi prosím někdo poradit? Nevydržela jsem v práci na hpp. Po pěti dnech jsem jim řekla že končím a dohodla jsem se se zaměstnavatelem že to bude jakobych nikdy nenastoupila. Tohle zničení smlouvy ale teď odložili na další týden. Mohou po mě vymáhat peníze za absenci? Stále studuji.
Děkuji moc.

Reakce:
Shari81
Kelišová 6176 příspěvků 04.09.19 12:26

@Felurian proboha, stačí snad jedna diskuze na tohle téma! Jaký mají důvod k odložení ukončení smlouvy? Co máš napsáno ve smlouvě o ukončení pracovního poměru??

zuza92
Zasloužilá kecalka 732 příspěvků 04.09.19 12:30

Po 5 dnech jsi ještě ve zkušebce ne? Od toho ta zkušebka je. Normálně napiš žádost ukončení prac. poměru ve zkušební době, vzory jsou určitě na netu. Dej to zaměstnavateli, kopii si nech a máš klid.

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 67776 příspěvků 04.09.19 13:25

@zuza92 No, ale to mela udelat hned, ted uz tam ma acka a teoreticky po ni mohou chtit nahradu skody.

Azeretereza
Závislačka 3009 příspěvků 04.09.19 16:07

Pokud to má jakože vůbec nenastoupila, tak může bejt v klidu, akorát nebude mít za odpracovaný dny žádnou mzdu.

eumedon
Extra třída :D 14618 příspěvků 04.09.19 18:55
**@Azeretereza píše:
Pokud to má jakože vůbec nenastoupila, tak může bejt v klidu, akorát nebude mít za odpracovaný dny žádnou mzdu.

To neví, jestli to má, jakože nenastoupila. právně je to blbost.

@zuza92 píše:
Po 5 dnech jsi ještě ve zkušebce ne? Od toho ta zkušebka je. Normálně napiš žádost ukončení prac. poměru ve zkušební době, vzory jsou určitě na netu. Dej to zaměstnavateli, kopii si nech a máš klid.