Šicí stroj Texi

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

cucik14
Ukecaná baba ;) 2174 příspěvků 27.12.16 14:27
Šicí stroj Texi

Ahoj holky! :mavam:
Nemáte doma nebo nešijete v práci některá prosím se strojem Texi tronic 1 Premium? http://sici-stroje.heureka.cz/…-premium-ex/ Dostala jsme jej na vánoce, ale jsem úplný začátečník, koukala na to i rodina a nikdo mi neumí poradit, měla bych pár otázeček :) Moc díky!

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

ka2ka
Extra třída :D 12965 příspěvků 1 inzerát 27.12.16 14:31

Pěkný dárek dobrý j začít trénovat na papíře aby jsi si zvykla

cucik14
Ukecaná baba ;) 2174 příspěvků 27.12.16 14:35

@ka2ka Díky, šití bych snad i nějak zvládla, ruční práce mě baví, ale problém je, že jsem třeba ještě ani nepřišla na to, jak do něj nalít olej :D On je totiž poloprofesionální a kdo na něj koukal, tak neví, protože všichni šijí jen s obyčejnýma :(

ka2ka
Extra třída :D 12965 příspěvků 1 inzerát 27.12.16 15:30

@cucik14 a návod by nebyl na netu?

araw
Neúnavná pisatelka 16612 příspěvků 27.12.16 16:24

Navod u nej nebyl? Spoj se se strimou, ty je servisuji, snad by navod dodaly. Ja mam prumyslovku, taky texi, olej, kam ho leju? Jdu se podivat :mrgreen: :jazyk: :mrgreen: lila jsem ho pred 1,5 rokem a stale netreba dolivat

araw
Neúnavná pisatelka 16612 příspěvků 27.12.16 16:25

Tak se ne zvedne a odklopi stroj a je tam gumova zaslepka. Tak tam ho leju ja. Mam drazsi, ale myslim, ze to bude stejne

cucik14
Ukecaná baba ;) 2174 příspěvků 27.12.16 20:52

@ka2ka @araw Holky návod k tomu mám, ale je psán formou pro zaměstnavatele, jakoby o čem má poučit své zaměstnance :zed: Asi nepočítali s tím, že k tomu sedne nějaký „laik“ jako jsem já :,( Ale @araw ty bys mohla být má spása :andel: Jestli máš ještě lepší stroj, tak tento by pro tebe byl brnkačka :) Můžeš mi prosím jak pro de*ila vysvětlit, co mám zmáčknout abych ten stroj odklopila? :oops:

araw