Single father

4
25.12.19 19:59

Single father

Zdravim, jsem pomerne mlady student, a posledni dobou hodne premyslim o detech, ne ze bych je chtel ted hned, az dyl, kdy budu mit praci se stabilnim platem a byl celkove zajisteny, ale nemam vubec zadne stesti ve stazich, nebo se vubec do nejakeho dostat, a vzdy me spise zajimala role single otce, jenze z laickeho hlediska mi pride nemozne abych si mohl obstarat vlastni dite bez zeny. Zeny maji v tomhle vyhodu ze se muzou nechat umele oplodnit, a tak by me zajimalo jestli je nejaka sluzba co tohle dokaze nejakym zpusobem poskytnout, na internetu jsem zatim nic nenasel.
Dekuji… Nevim kam jinam napsat
Pardon jestli to nekoho urazi

Příspěvek upraven 25.12.19 v 20:06

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20894
25.12.19 20:01
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15997
25.12.19 20:02
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25945
25.12.19 20:02

Služba? 8o dítě není rohlik.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17324
25.12.19 20:03

Co je tohle za fantasmagorii?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4
25.12.19 20:08
@pikola píše:
Služba? 8o dítě není rohlik.

To ze se zena necha umele oplodnit JE sluzba

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30291
25.12.19 20:09
@Tom23 píše:
Zdravim, jsem pomerne mlady student, a posledni dobou hodne premyslim o detech, ne ze bych je chtel ted hned, az dyl, kdy budu mit praci se stabilnim platem a byl celkove zajisteny, ale nemam vubec zadne stesti ve stazich, nebo se vubec do nejakeho dostat, a vzdy me spise zajimala role single otce, jenze z laickeho hlediska mi pride nemozne abych si mohl obstarat vlastni dite bez zeny. Zeny maji v tomhle vyhodu ze se muzou nechat umele oplodnit, a tak by me zajimalo jestli je nejaka sluzba co tohle dokaze nejakym zpusobem poskytnout, na internetu jsem zatim nic nenasel.
Pardon jestli to nekoho uraziPříspěvek upraven 25.12.19 v 20:06

Tak jsou náhradní „matky“, co pronajímají dělohu. Myslím, že Ronaldo to má.

• Citovat