Školka, ze dne na den brek

Anonymní
6.11.19 10:33

Školka. Co dělat?

Ahoj. Nevím už co dělat. Mám tříletou dceru, která od září chodí do školky. Ze začátku vše v pohode, brecela, že nechce chomu, když jsem si ji vyzvedavala. Najednou zlom. Ze dne na den brek. Do školky nechce. Říká, že se bojí. Učitelky hruza. Dcera je závislá na plysakovi. Cely září a rikej to bylo v pohode. Teď najednou zákaz, aby ho dcera mela. Kazdej den pro ni chodím v 11, protože dcera brečí, tak mi učitelky volaj, ať si pro ní jdu. Chodím do práce. Takže každej den, končím driv. Chodím do práce od půl 5 do 12 abych dceru po obede vyzvedavala. No teď do práce chodím už ve 3 abych pro ni mohla jít v 11. Když jsem učitelkám řekla, že to takhle proste nejde, že to musí dcera vydržet, ať ji zabavi, řekli mi, že neexistuje. Že ať si to zařídim. Už nevím co mám delat. Vykaslat se na práci, abych byla s dcerou doma? Jsem samozivitelka, neměli by jsme co jist. Nová školka? V listopadu je všude plno. Je mi líto dcery. Je tam nešťastná. Jsem už z toho vyrizena. Omlouvám se. Sama nevím co chci slyset. Potřebovala jsem už to ze sebe dostat.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
35777
6.11.19 10:36

To kvůli tomu, že nemůže mít sebou hračku? Trošku divný přístup učitelek…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5124
6.11.19 10:36

Chodis do prace ve 3 rano? A kdo ti ji vodi do skolky?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
37131
6.11.19 10:37

Nechodila bych pro ni, at si zvyká. Je to práce těch učitelek ty děti zvládnout a zabavit. Určitě není první dítě co breci ve školce. U nás učitelky říkaly, že je celkem běžné, že děti co se že začátku do skolky těší, pak po čase začnou brečet jako dodatečně a zas je to časem přejde.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2373
6.11.19 10:40

S takovým přístupem učitelek bych zvážila změnu školky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1908
6.11.19 10:43