Slabá menstruace po nasazení HA

5
6.10.19 10:56

Slabá menstruace po nasazení HA

Dobrý den, chci se zeptat. Nasadila jsem antikoncepci (bonadea) 3.10. Ve dne, kdy jsem dostala menstruaci. Po třech dnech užívání mi menstruace skončila. Normálně mi trvá 7 dní a je docela dost silná. Je to normální?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
22262
6.10.19 10:56

Jo, často se právě kvůli tomu antikoncepce nasazuje.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22512
6.10.19 13:24

Jo je, já mám ha už víc jak rok a ms mám hodně slabou a krátkou. A to jsem ji mívala 8-10dní a hodně silnou a bolestivou. dle dr je to v pořádku

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
47
9.10.19 19:21

Taky ji mám dost slabou a tak 2 dny a 3 dny jen takové špinění. Dělají to ty hormony. Prý to není normální menstruace, ale jen nějaké krvácení z toho, že se změní hladiny hormonů, protože se na těch 7 dní vysadí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama