Snažilky od dubna 2012

1595
26.3.12 12:46

Snažilky od dubna 2012

Ahoj holky… zakládám nové téma pro nově příchozí snažilky jako jsem i já :-) začli jsme s přítelem v půlce března, ale zatím netuším jak to dopadlo a nedělám si zbytečné naděje… proto bych byla ráda za nově příchozí, aby jsme toto období mohly prožívat spolu :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
338
26.3.12 12:54

Ahojky,já už nejsem nováček,ale přidám se jestli to neva?Tak mi se snažíme už přes půl roku,ale pořád se to nedaří.Tento měsíc se povedlo,ale mimi se hned v začátku přestalo vyvíjet.Teď to zkoušíme za pomocí pilulek,tak snad se nám to povede.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1595
26.3.12 12:57

Ahojky, jasně že můžeš…budu ráda za každé poznatky, rady… my teprve začli, takže nmám tušení jak to bude a jestli to nějak bude :-) za týden bych měla dostat MS, tak uvidím, jsem jako na trní…mrzí mě, že vám se zadařilo a pak přišla taková smůla :-( to musí být strašné…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
338
26.3.12 13:02

Je to těžké,ale snad se to povede.My už teda jedno dítě máme a teď bychom chtěli druhé.Pořád jsme to odkládali a teď už mi končí v červenci rodičovská,takže už moc času nemám.Snad se to ještě povede.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1595
26.3.12 13:04

četla jsem tu tolik hrůzných příběhů, které i tak dopadly dobře, takže určitě nebudeš vyjímkou… člověk si musí asi chvilku počkat, než přijde správný čas… budu sice ráda, když „to“ přijde brzy, protože to čekání je vážně děsné, si naivně vsugerovávám všechny možné prvotní příznaky těhu :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2363
26.3.12 13:12

Ahoj holky, můžu se taky přidat? Také nejsem žádný nováček, snažíme se pátý cyklus a stále nic :( Ale pevně doufám, že jaro a krásné počasí nám pomůže jak psychicky, tak i fyzicky :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1595
26.3.12 13:15

Ahojky Lucsto :) jak to tak vidím, jsem jediná „nová“ :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit