spineni v prubehu cyklu

Anonymni
3.10.09 23:34

spineni v prubehu cyklu

Ahoj,
potrebuji poradit. Pred otehotnenim jsem brala 10 let antikoncepci (poslednich 5 let Yadine). Vse bylo OK. Pak jsem vy:,–(ila, po 5 mesicich otehotnela. Po porodu jsem antikoncepci moc brat nechtela, ale ta nejistota jsem nejsem tehotna me donutila vratit se k ni znovu. Nejdriv to byla Yasminelle (3 platicka, pri druhem a tretim platicku jsem spinila), gynekolog mi tedy znovu na:,–(il Yadine. Nyni jsem uprostred tretiho platicka a spinim a boli me v podbrisku. Nikdy predtim (pred tehotenstvim) se mi to nestalo. Co to muze byt? Mam strach z rakoviny cipku. Poboliva me obcas v podbrisku, jednou jsem mela silene krece, az mi to pripomnelo kontrakce, preslo to ale do rana, tak jsem nikam nesla. Ke gynekologovi jdu ve ctvrtek. Nemel jste nekdo neco podobneho?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

13496
4.10.09 09:08

ja brala pred tehu 10 let HA Regulon a nikdy jsem zadne problemy nemela,po porodu mi gyndr opet na:,–(il tu stejnou HA a 2× jsem v prubehu cyklu spinila-vzdy to bylo asi v pulce kdy bych mela mit normalne ovulaci.
Tak jsem se na HA vyprdla a neberu ji.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9130
4.10.09 12:05

Ahoj,
ja jsem brala pred prvnim otehotnenim mirelle, zadny problem jsem nemela, kdyz jsem skoncila s kojenim, tak jsem se k teto antikoncepci vratila, ale porad jsem spinila a bolelo me bricho, tak jsem ji vy:,–(ila, pouzivali jsme kondom a nakonec jsme se rozhodli pro druhe dite.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6200
4.10.09 19:20

Ahoj, moc neporadím, čím by to mohlo být, ale jsem na tom úplně stejně. Antiko jsem moc nechtěla, ale bohužel mám problémy s pletí a tak mě kožní ukecala na Yadine… beru ji od července, od začátku užívání mám zažívací problémy (především v noci mě chytají křeče v břiše), během cyklu špiním, bolí mě podbřišek…domluvila jsem se s doktorkou, že by tyhle příznaky měly během 3 měsíců vymizet, až se prášky „u:,–(í“ a tak, že chvíli „vydržím“ a uvidíme… v září jsem měla pocit, že je cyklus už lepší, ale teď už mám zase víc jak týden problémy a jsem rozhodnutá s Yadine skončit… chci to ještě probrat s gynekologem, docela ráda bych věděla, proč takhle na antiko reaguji, nikdy předtím jsem takové obtíže neměla… :roll: :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama