SŠ na dálku

26
9.6.13 16:58

sš na dálku

Studuje tu někdo dálkově střední školu? Pokud ano, podělte se prosím o to, jak často musíte jezdit do školy, zda se to dá vklidu zvládnout, apod. A je tu někdo kdo studuje SŠ nebo VŠ ze zahraničí? ;-)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10930
9.6.13 18:54

Dělala jsem dálkově zdrávku, bylo to na 5 let a do školy jsem chodila 1× týdně na 8 hodin.Ze 62 lidí jich dokončilo 15,většinou buď nezvládali učivo nebo časově. Ono 5 let je dlouhá doba.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.6.13 19:41

@katus110 ja dodela stredni hotelovou skolu bylo to na 5 let jednou měsíčně.

• Citovat
  • Nahlásit
2
17.5.17 22:00

Přechod z denního na dálkové

Zdravím, studuji druhý ročník na SŠ, příští rok jdu do třeťáku, kdy končím. Třeťák bych chtěl dálkově, protože dělám na hlavní pracovní poměr a nějak to nejde dohromady. Potřebuji poradit co napsat do důvodu žádosti, aby mi byl přechod uznán. Je mi 17. Díky za rady :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35045
18.5.17 06:34

Pokud nejsi plnoletý, tak musí Tvoji zákonní zástupci napsat žádost o individuální studijní plán, napíší důvod žádosti a doloží pracovní smlouvu, kterou také předpokládám podepisovali za Tebe :nevim: Zdá se mi to trochu nevěrohodný příspěvek, protože v dnešní době je problém, aby ten, kdo není plnoletý našel brigádu, natož práci na hlavní pracovní poměr :mrgreen:
Vedení ale nemá povinnost Ti vyhovět. Je to jen na jejich dobré vůli. Vedení střední školy nemusí vyhovět s žádostí o individuální plán ani těhotné studentce.
Přejít na dálkový obor pravděpodobně nepůjde(za předpokladu, že tam máte stejný obor dálkově),protože „dálkaři“ mají jinak rozložené učivo a zkoušky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2
18.5.17 19:52
@Jana206 píše: