Státnice 2020

345
27.2.20 09:18

Státnice 2020

Je tady někdo, kdo se stejně jako já chystá letos ke státnicím?? Pojďme se navzájem podpořit. Sdílená starost je poloviční starost:-)
Já studuji Českou literaturu na fildě.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
27.2.20 09:20
@juicee píše:
Je tady někdo, kdo se stejně jako já chystá letos ke státnicím?? Pojďme se navzájem podpořit. Sdílená starost je poloviční starost:-)
Já studuji Českou literaturu na fildě.

Musím pod anonymem, protože se stydím. Nevím, jestli stihnu dodělat bakalářku :(. Od toho se budou odvíjet státnice. Pokud nestihnu, pak se mi vše přesune na leden.

• Citovat
  • Upravit
24992
27.2.20 09:26

Já státnicovala v lednu, tak good luck :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
345
27.2.20 09:27

Já to mám to stejné. Ještě mi zbývá jedna zkouška. Kolik ti chybí bakule?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
27.2.20 09:32
@juicee píše:
Já to mám to stejné. Ještě mi zbývá jedna zkouška. Kolik ti chybí bakule?

Drbu se s empirií, mám kvalitu, případové studie, asi i změním výzkumnou otázku, vlastně ani nevím, co mi z toho vyleze, zda budu hledat podobnosti v případech nebo co, je to na nic :( Mám na to už averzi. Mám dva případy, chci stihnout ještě jeden rozhovor, pak budu kódovat… 10. 3. mám poslední konzultaci. Za měsíc musí být BP svázaná odevzdaná.

• Citovat
  • Upravit
345
27.2.20 09:39
@debra.morgan píše:
Já státnicovala v lednu, tak good luck :palec:

Tak se poděl se svojí zkušeností:-) Kdy ses učila, jak ses učila…tipy :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24992
27.2.20 09:54

@juicee eh, diplomku jsem napsala za necelý 2 měsíce, vetšinou vždy chvilku večer když mimino usnulo tak do desíti pak jsem šla spát, poslední dva týdny před deadline jsem měla dost hlídání takže jsem psala i přes den…