Stavy při hypotyreóze

Napsat příspěvek
Velikost písma:
53518
14.2.22 20:06
@Anonymní píše:
Taky jsem měla štítnou žlázu, šestkrát během pěti let jsem měnila lékaře, než jsem se po pěti letech uzdravila.
Zlepšení nenastane ze dne na den, ani z roku na rok. Musíš být více trpělivá.
Štítnou žlázu má každý, komu ji nevyoperovali :roll: Někdo se neuzdraví a musí brát léky doživotně. Otázky jí zodpoví nejlépe její ošetřující lékař.
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.2.22 21:34
@Russet píše: Štítnou žlázu má každý, komu ji nevyoperovali :roll: Někdo se neuzdraví a musí brát léky doživotně. Otázky jí zodpoví nejlépe její ošetřující lékař.

Ale tohle já všechno vim, Já se ptala jak líp zvládat ty příšerný stavy které tahle nemoc doprovází.

• Citovat
  • Upravit
53518
14.2.22 21:37
@Anonymní píše:
Ale tohle já všechno vim, Já se ptala jak líp zvládat ty příšerný stavy které tahle nemoc doprovází.

Tak nepiš já jsem měla štítnou žlázu. Tu má snad každý.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.2.22 21:57
@Russet píše:
Tak nepiš já jsem měla štítnou žlázu. Tu má snad každý.

Tak to je nějaký omyl. To jsem nepsala já.

• Citovat
  • Upravit
53518
14.2.22 21:59
@Anonymní píše:
Tak to je nějaký omyl. To jsem nepsala já.

Psala to slunečnice. Spletla jsem se.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
305
15.2.22 11:48

Nojo, štítná žláza to je nekonečný příběh. Taky s tím bojuju a nevím jak vyhrát :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
15.2.22 18:06

Když mi před vánoci hypotyreozu zjistili, měla jsem tsh 8,5. Nejhorší je že mě někdy z ničeho nic přepadne pocit strachu až se mi chce od nervů zvracet, jako zrovna dneska, mám žaludek jako bych měla střevní virozu a to je každou chvíli. Je to možný že to taky dělá šž?

• Citovat
  • Upravit
27686
15.2.22 18:55
@Anonymní píše: