Studium dvou vysokých škol

Anonymní
2.1.20 22:29

Studium dvou vysokých škol

Dobrý večer, mám malý dotaz. Potřebovala bych poradit. Plánuji jít na Pedagogickou fakultu, protože mne učitelství velmi zaujalo a mám k němu blízko. Každopádně bych nechtěla celý život učit, ale chtěla bych být ředitelkou. Nicméně k výkonu této pozice je nutný obor Školský management. Myslíte, že je lepší studovat dvě VŠ naráz, nebo vystudovat Pedagogickou fakultu a následně studovat až při práci? Moc díky

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
293
2.1.20 22:36

Musíš vzít v potaz, že je toho hodně a sama si říct jestli je to dobrý nápad, či ne.
Aby se náhodou nestalo, že bys vyhořela.
Ale pokud víš, že to zvládneš, tak jen do toho.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
144
2.1.20 22:43

Studuji taky dvě vysoke školy zaraz a dá se to, ale mám prostě jednu prioritní, které se věnuji 100% a druhou úplně nelamu přes koleno. Když to nevyjde, dodělám si ji po studiu té první.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25035
2.1.20 22:43
@Anonymní píše:
Dobrý večer, mám malý dotaz. Potřebovala bych poradit. Plánuji jít na Pedagogickou fakultu, protože mne učitelství velmi zaujalo a mám k němu blízko. Každopádně bych nechtěla celý život učit, ale chtěla bych být ředitelkou. Nicméně k výkonu této pozice je nutný obor Školský management. Myslíte, že je lepší studovat dvě VŠ naráz, nebo vystudovat Pedagogickou fakultu a následně studovat až při práci? Moc díky

Osobně bych si se studiem na ředitelku počkala. Nevíš jak ti učitelství půjde. Můžeš zjistit, že to není nic pro tebe a budeš mít vysokou školu k ničemu. Co vím, tak studium na ředitele se dá s prací skloubit celkem dobře, takže bych si VŠ nekomplikovala.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2.1.20 23:02