Studium jiného oboru po Bc.

35
20.7.23 15:33

Studium jiného oboru po Bc

Ahoj,
třeba máte podobné zkušenosti. Nyní studuji Sociální práci v bakalářském studiu..navazovala jsem na studium na Vošce a automaticky sem si řekla, že přece půjdu udělat i toho bakaláře. Bc ze sociální práce je pro mě samozřejmě fajn, chci ho, ale nevím, jestli chci z tohoto oboru i Magistra.. nevíte na jaké všechny podobné obory, když mám sociální práci berou? :D nebo teda spíš, jak odlišné obory by člověk mohl studovat, když má Bc ze sociální práce? Dekujii

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11565
20.7.23 15:49

@Nattty973 Záleží na tom, jaké má ten navazující obor podmínky. Někde je to nastaveno tak, že bez příslušného bakaláře prakticky nemáš šanci (což by být nemělo), jinde jasně píšou, co máš mít a v čem budeš soutěžit, a uvidíš, jak se Ti to povede.

Já třeba navazovala na informační vědě a knihovnictví z jiného oboru, ale tam měli filozofii, že jsou rádi za každého člověka s jiným zázemím, a přijímání lidí odjinud podporovali.
S tím, že lidi z jiných škol šli na informační zaměření (hlavní předměty knihovnického Bc a NMgr.) a bakaláři-knihovníci měli knihovnické zaměření (pár základních předmětů a hodně volitelných/profilovacích).
Ale teda to už je hafo let zpátky.

Musíš si projít nabídky oborů a profily NMgr., tam se to dočteš.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19388
20.7.23 16:01

No spis bys mohla vědět, kam tě to táhne.
Sociální pedagogika, ale každá fakulta jiné podmínky k přijetí, někde chtějí kurz.
Asi i andragogika.
Historická sociologie na UK.
Některé teologické obory

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6180
20.7.23 16:23

@Slečna Ferka haha, taky jsem šla na infostudia a knihovnictví z Bc na jiným oboru :)) kde jsi studovala?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2411
20.7.23 16:29
@Nattty973 píše:
Ahoj,