Syn utekl ze školky - reakce učitelky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
matiilda
Stálice 52 příspěvků 21.10.14 14:12
Syn utekl ze školky

Potřebovala bych poradit a taky se trochu vypovídat. Včera jsem jela pro syna do školky a když jsem přicházela ke školce, tak u branky čekala maminka synovy spolužačky s ním, že prý tu stál venku na chodníku a plakal, tak na mně s ním počkala. Já totálně v šoku jsem se nezmohla na nic, jen jsem poděkovala a šla jsem za učitelkou, aby věděla, že je ok. Jenže ta ani nevěděla, že odešel. Teda říkala, že se ji zdálo divné, že obrázek, co syn kreslil, zůstal na stole a že si mně ani nevšimla, že jsem si pro něj přišla, ale to je asi tak všechno. Syn byl oblečený, měl boty, zapnutou mikinu, bundu, takže nějakou chvilku v šatně strávil než odešel a nikdo si toho nevšiml. Ráno jsem šla do školky s tím, že z toho nebudu dělat až takový průser, že si jen promluvím s tou učitelkou. Jenže to co na mně čekalo, mně doslova překvapilo. Byla tam jiná učitelka (střídají se, jedna hodí dřív ráno a druhá zůstává odpoledne)a ta na mně hned zpustila, tak co domluvili jste mu, on je totiž strašně zlobivý, neposlouchá, když mu něco řeknu tak se mi směje do ksichtu (ano to řekla, nevím jestli je zvyklý, že si u vás může dělat co chce,…a to říkala nahlas před všemi dětmi, rodiči, kteří byli v šatně a před synem :? :? No já (nejraději bych si za to nakopala) jsem se skoro na nic nezmohla a odešla jsem se doslova vybrečet do auta :oops: :oops: JAk byste řešily takovou situaci? Mám strach, že když si proti sobě poštvu učitelky, tak to odnese syn…

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »
Reakce:
martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 21.10.14 14:15

@matiilda twl.. bych udělal takový vítr.. a dítě dala urychleně jinam :think: jak je možný, že jim odejde dítě 8o

BohunkaP
Extra třída :D 14970 příspěvků 21.10.14 14:16