Těhu, práce/pracák?

Lilišák
29.9.11 11:53

Těhu, práce/pracák?

Ahoj, mam dotaz

do otehotneni jsem byla student ktery byl zamestnan pouze brigadne na dohody, po otehu jsem nastoupila ve skole na dalkove studium a snazila se si najit jakoukoliv dalsi brigadu/praci a uz me nikam nevzali az doted (28tt). :think: (na zacatku tehu mi byvalo dost spatne a jak bylo brisko uz viditelne, uz me nikam nevzali)

ttak se chci zeptat - je dalkove studium stale studium a plati za me stale stat zdrav. a soc.?
a v pripade ze tam bude nedoplatek, nemuze se stat ze mi kvuli tomu nedaji zadny rodicak? :roll:

a dalsi otazka, pokud bych ted sla na urad prace mam tam na neco narok nebo mi reknou ze uz mam smulu a stejne narok na nic nemam? :think:

snazim se najit praci celou dobu ale zalozeni zivnostaku do porodu se nevyplati, to je nesmysl a ani neni moc kam do prace jit kdyz clovek nemuze ani 8 hodin denne sedet v kanclu ani se s necim tahat a doplnovat zbozi nebo neco :roll:

a jakou praci mate tehulky vy, co se v tehu da delat bez problemu? diky za kazdou radu :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10048
29.9.11 11:55

Ahojky, u dálkovýho studia nejsi student- musís si platit zdravotní…takže leda se jit nahlasit na urad prace…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
joaska
29.9.11 12:01

Ahoj, otěhotněla jsem, jak jsem dodělávala školu, pri skole jsem měla brigády, pouze na dohodu a po škole (už těhotná) jsem byla na up. Nárok jsem nemela nanic. Po narození syna mi začali hned vyplácet rodičák. Ale do porodu jsem nebrala nic.

• Citovat
  • Upravit
50155
29.9.11 12:03

Taky bych se nahlásila na pracák, aspon za tebe budou platit zdravotní a sociální. Pokud studuješ dálkově, tak si to musíš platit sama.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
xmina
29.9.11 12:04

No dle mého nejsi student a měla bys být nahlášena na ÚP!!

• Citovat
  • Upravit
Lilišák
29.9.11 12:11

no ja se snazim pracaku branit ale asi tam fakt budu muset :think:

• Citovat