Reklama

Těhu průkazka....dotaz

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

daskakone
Povídálka 23 příspěvků 27.10.08 08:31
Těhu průkazka....dotaz

zdravím,chci se zeptat možná na hloupou otázku.Jsem těhu začátečník.po druhém ultrazvuku v 10tt jsem dostala TP.Že se tam má doplnit nějaká vyšetření ..kam mě odešle obvodní doktor vím(ekg ap)ale má se to udělat hned?jdu těď ve čt na sccering a nevím jestli teda mám ještě rychle oběhat ostatní.navíc nevím jestli mi strach dovolí jít k zubaři:-))) :lol:

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Amynka
Kelišová 6597 příspěvků 27.10.08 08:36

Nene, nemusíš hned, někdo na ekg ( já třeba ne ) vůbec nechodí. Máš na to čas, já k zubaři půjdu až někdy kolem 7 měsíce :? taky se mi tam nechce, naposledy jsem tam byla, když jsem byla v 7 měsíci se Sárou :roll: :oops:

korena
Závislačka 4472 příspěvků 27.10.08 09:10

Já jsem byla pro něco u své MUDr. před týdnem a říkala, že ta prohlídka se dělá až kolem 4. měsíce. :wink:

Ajjaa
Závislačka 3492 příspěvků 27.10.08 09:40

k těm dr. určitě nemusíš hned :) na ekg jsem byla až pár týdnů před porodem kvůli případné narkózy apod. U praktické dr. taky tak nějak no a zubařka u té jsem byla asi 2 měsíce před porodem a teď si zase dodávám odvahu abych se objednala :oops:

kačenka1
Závislačka 4222 příspěvků 27.10.08 09:43

no,tak já u zubaře nebyla vůbec :oops: ale nevyplácí se to a pocituji to ted :cry: :evil:

LUCIKU
Závislačka 4338 příspěvků 27.10.08 11:15

K zubarovi by som na tvojom mieste šla čo najskor.Ja som skoro celé tehu chodila 2× mesačne.Strašne sa mi kazili zuby

Ivi
Ukecaná baba ;) 1839 příspěvků 27.10.08 12:26

Jestli se nepletu, tak během těhotenství bys měla absolvovat zubaře 2×. Takže bych být tebou šla teď a potom před porodem. Bolavý zub v šestinedělí, to by mne asi bývalo zabilo.