Tetování a operace

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
6.1.14 09:43

tetovani a operace

Ahoj holky, potrebovala bych poradit.
ve stredu jsem objednana na kerku. termin uz mam pres mesic.ve ctvrtek jsem se ale dozvedela, ze musim na operaci s moudrakama. budou mi ji delat v celkovy anestezii a je naplanovana na 5.2.volala jsem taterce, a ona rikala, ze posouvat termin je zbytecny.ze to do nedele budu mit vyhojeny. myslite, ze to nijak te operaci nebude vadit? tyden predtim mam jit na predoperacni vysetreni.diky za vase nazory :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Newmummy
6.1.14 09:46

No vzhledem k tomu, že se půl roku po tetování nesmí darovat krev, řekla bych, že to vadí… ale nevím nejsem odborník :(

• Citovat
  • Upravit
16365
6.1.14 09:54

@Newmummy vzhledem k tomu ze u operace se krev bezne nedaruje tak problem neni.

@little things pokud bude tetovano v „cistote“ problem by byt nemel ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Newmummy
6.1.14 09:55

O to nejde, je to zakázané kvůli možné infekci z tetování… tak nevím jak je to u operace :-)

• Citovat
  • Upravit
6.1.14 09:58

Holky bude to provedene klasicky v kvalitnim salonu. takze myslite, ze by to melo byt oki? nekde jsem cetla, ze tetovani je jako nejaka infekce.telo se brani. a pak je zhorsena imunita nebo co. taterka mi rikala, ze je to stejny, jako bych se mesic pred operaci skrabla nebo spalila.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9733
6.1.14 10:01

@little things
Problém může nastat pouze v případě, že by se z místa, kde je tetování umístěno, měla odebírat krev nebo by se měl v dané lokalizaci provádět chirurgický zákrok. Všeobecně se nedoporučuje tetování v oblasti loketní jamky (žilní vstup) či dolní poloviny zad (lumbální punkce, svodné anestezie či analgesie). Va vašem případě omezení nevidím.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6.1.14 10:03
@Doctus píše:
@little things