Učitelka: jaký dárek pro třídu?

Anonymní
1.12.13 20:10

Učitelka: jaký dárek pro třídu?

Ahoj,

chtěla jsem poprosit, zda by někdo neměl tip na dárek - jsem třídní učitelka 7. třídy. Nejdřív jsem přemýšlela, že bych pro každého žáka koupila nějakou maličkost, ale nenapadlo mě nic vhodného, co by je potěšilo (na rozdíl od 1. stupně pochybuju, že by puberťáci byli nadšení ze samolepek nebo ořezávátka) a zároveň nebylo drahé (ono když se i jen blbost za 30 korun vynásobí počtem žáků…). Pak mě napadlo koupit jim všem dohromady nějakou společenskou hru. Ale nevím, úplně se mi to nezdá (a nevím jakou)…
Většina děcek jsou kluci, většinou dost divocí… Já fakt nevím, není tu nějaká učitelka v podobné situaci nebo důvtipná maminka puberťáka? :)

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Missy_X
1.12.13 20:15
@Anonymní píše:
Ahoj,chtěla jsem poprosit, zda by někdo neměl tip na dárek - jsem třídní učitelka 7. třídy. Nejdřív jsem přemýšlela, že bych pro každého žáka koupila nějakou maličkost, ale nenapadlo mě nic vhodného, co by je potěšilo (na rozdíl od 1. stupně pochybuju, že by puberťáci byli nadšení ze samolepek nebo ořezávátka) a zároveň nebylo drahé (ono když se i jen blbost za 30 korun vynásobí počtem žáků…). Pak mě napadlo koupit jim všem dohromady nějakou společenskou hru. Ale nevím, úplně se mi to nezdá (a nevím jakou)…
Většina děcek jsou kluci, většinou dost divocí… Já fakt nevím, není tu nějaká učitelka v podobné situaci nebo důvtipná maminka puberťáka? :)

Nejsem ani jedno co hledáš, za to to není tak dlouho co jsem základku vylezla :lol: :lol: :lol:
Co si tak matně vzpomínám, v 7 třídě jsme se o přestávkách bavily flaškou :lol: :lol: :lol: to bylo tak jediný co jsme dělaly dohromady :cert:
Co jim koupit je těžký :nevim: holky mají jiný zájmy než kluci :nevim: asi bych jim koupila spíš něco pro holky, a něco pro kluky. Ale co to nevím, puboši jsou v dnešní době dost vyčůraní. :nevim:

• Citovat
  • Upravit
850
1.12.13 20:17