Učitelka MŠ - co dostudovat?

Anonymní
3.6.21 22:10

Učitelka MŠ - co dostudovat?

Ahoj, prosím o radu, zbývá mi ještě rok rodičovské. Ráda bych potom nastoupila jako učitelka v MŠ.
Jsem vystudovaná učitelka na SŠ, se třemi lety praxe na základce. Nevíte někdo, co je potřeba k tomu, abych mohla nastoupit na mateřské školky?
Děkuji!

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
48072
3.6.21 22:27
@Anonymní píše:
Ahoj, prosím o radu, zbývá mi ještě rok rodičovské. Ráda bych potom nastoupila jako učitelka v MŠ.
Jsem vystudovaná učitelka na SŠ, se třemi lety praxe na základce. Nevíte někdo, co je potřeba k tomu, abych mohla nastoupit na mateřské školky?
Děkuji!

nejjednodussi je dodelat si maturitu na ss.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34628
3.6.21 22:41
@Anonymní píše:
Děkuji!

Myslím, že Tě pustí na celoživotko na 3 semestry.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
209
3.6.21 23:07

Já si dodelavam jednoleté studium s maturitou na Šecru v Jihlavě :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1503
4.6.21 06:56

Mozna pedagogicke minimum? ☺️V Praze treba soukrome skoly Futurum, Bean, v kazdem kraji myslim nejaka je.. Byvala kolegyne dodelavala neco v Mlade Boleslavi..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
48072
4.6.21 07:00
@VeruMar píše:
Mozna pedagogicke minimum? ☺️V Praze treba soukrome skoly Futurum, Bean, v kazdem kraji myslim nejaka je.. Byvala kolegyne dodelavala neco v Mlade Boleslavi..

Doplnkove pedagogicke studium je urceno absolventum nepedagogickych oboru.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53877
4.6.21 07:10
@VeruMar píše:

Tak to nebylo ped. minimum. To ona ani nepotřebuje, když je pedagog. Ale tvá bývalá kolegyně si dodělala předškolní a mimoškolní ped., bez toho být ve školce nemůže.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1503
4.6.21 07:23