Učitelky ve školce, jste nemocné?

36556
8.9.14 22:36

Učitelky ve školce - jste nemocné?

Vždycky mě zajímalo, jak jsou na tom učitelky v mateřince s nemocností. Chytáte to od prťat, nebo už jste dokonale promořené a neskolí vás nic? :mrgreen: :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9024
8.9.14 22:39
@Bábrdl píše:
Vždycky mě zajímalo, jak jsou na tom učitelky v mateřince s nemocností. Chytáte to od prťat, nebo už jste dokonale promořené a neskolí vás nic? :mrgreen: :kytka:

Mám z minulosti osobni zkušenost. Byla jsem první rok působení v MŠ dost nemocná, ale další cca 3 roky po té uz nic vážného, ale to jsem přešla do ZUŠ.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16906
8.9.14 22:40

Já jsem teda učitelka na 1.stupni. Vždycky jsem byla nemocná, když jsem dostala novou třídu. Listopad, prosinec to jistil - chřipka. Dalších 5 let byl klid.
Možná to tak mají i mateřinky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
65377
8.9.14 22:42

Tak ja jsem v druzině a hned v pátek jsem lehla a proležela cely víkend :roll:
Noví prvňáčci---nové bacily :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
140240
8.9.14 22:42

Po prázdninách jsem měla vždycky anginu i dvě po sobě

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6078
8.9.14 22:49

Tak já jsem promořená, loni angína a předtím pět let klid. Jen mám každý rok rýmu. Nechala jsem se očkovat proti pneumokokům a řekla bych, že je to lepší

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14974
8.9.14 23:07

Momentalne nepracuju, ale dr.mi rikala, ze trva cca rok, nez si ucitelka zvykne. Ja byla ten rok fakt porad na hromade, hlavne anginy, na ktere jsem nikdy netrpela. Preslo to az jsem otehotnela

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1062
8.9.14 23:30

Teď jsem na rodičovské, ale v práci jsem byla vždycky nemocná. Pokaždé v zimě kašel a rýma a jednou zápal plic, to už bylo na delší dobu. Jediný školní rok jsem byla zdravá, když jsem byla těhotná.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5829
8.9.14 23:53