Učitelství 1. nebo 2. stupeň/SŠ?

Anonymní
20.11.15 18:52

Učitelství 1. nebo 2. stupeň/SŠ?

Mám zkušenosti jako asistent pedagoga v MŠ, měla jsem praxi i na ZŠ, ve školní družině a nyní uvažuji o studiu pedagogické fakulty, protože bych chtěla učit. Pořád si ale nejsem jistá, kterým směrem se ubírat. Baví mne práce s oběma věkovými skupinami- u malých dětí je krásné to nadšení, pokrok z toho, co se naučí a taky vděk. U starších jsem zase ocenila, že jsem si s nimi mohla povídat i více o životě, jejich problémech, poznat je jinak a často to byla diskuze dosti zajímavá. S malými dětmi je to jiné, pro ně vrba nebudu, ale prostě učitelka, která je bude učit, pokud mě chápete. Zajímaly by mě vaše zkušenosti s kteroukoliv skupinou. Sestra učí na druhém stupni a občas co mi vypráví, tak nestačím zírat, navíc i já sama jako puberťák jsem měla většinu učitelek na háku. Je to lepší na střední? Tam se přece předpokládá zájem o obor. Neberte to tak, že chci „tu lehčí“ variantu, ale zajímají mě zkušenosti učitelek, objektivní a nepřikrášlené

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

20.11.15 19:01

Buud psát za sebe, né obecně.
Pokud SŠ, pak jedině gympl. Co znám z okolí učitelky na jiných SŠ, tam bych nevlezla ani náhodou :)
2.stupeň ZŠ ani náhodou vzhledem k pubertě a absolutnímu nezájmu o nic :)
1.stupeň ZŠ můžu doporučit. Krásná práce. Vidíš obrovský skoky dětí. Cítíš jejich „lásku“.

Podle mě bys ale měla vědět, kam se ubírat, alespoň podle toho, co tě baví. Na prvním stupni musíš umět vlastně všechno. Na vyšších stupních - já bych si nevybrala z aprobací.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Republic
20.11.15 19:15