Učitelství matematiky

47
17.7.13 14:24

učitelství matematiky

Ahojte

chtěla bych se zeptat zda nějaká dobrá duše studuje nebo studovala obor matematika se zaměřením na vzdělání :)

Chci se poptat jak se tento obor studuje a jaké jsou požadavky na kombinované studium.

DÍKY

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

378
17.7.13 14:30

Nestudovala jsem, na matiku jsem úplně blbá :mrgreen: Ale požadavky na studium si spíš zjisti na konkrétni uni a fakultě, kde chceš studovat.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17.7.13 15:01

Souhlasím, chce se optat na vybrané fakultě, všude je to jiné :?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
589
17.7.13 15:03

Ahoj studuji matematiku se zaměřením na vzdělávání jako navazující studium. Studium probíhá jednoduše, základ je matika, která je doplněná o didaktické předměty. Od září se chystám na povinnou praxi. Tak se klidně ptej co tě zajímá. Ohromná výhoda je ta, že je tu málo holek :).

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47
17.7.13 15:03

Spíš mě zajímá jestli se celé hodiny počítá, nebo jde jen o teorii

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
589
17.7.13 15:05

Jasně, že se počítá. Teorie se probírá na přednáškách a to co se probere tam, se pak počítá na cvičeních. Některá cvika jsou formou odevzdaných domácích úkolů a zápočet za ně se uděluje diskuzí nad chybami.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47
17.7.13 15:05

@Aneta.Berg
a kde ji stududeš?
přemýšlím od příštího roku na upol

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
589
17.7.13 15:07

Jinak nesouhlasím s tím, že nejvíc se dozvíš na fakultě. Tam jsou to jen obecné věci. I když v jistém způsobu ano - nejlepší je zajít si na přednášku, jsou veřejné.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
589
17.7.13 15:09

Já v Brně. A chceš začít bakalářem nebo už nějakého máš? Já jsem jako bc. měla matematické modelování a na vzdělávání se zaměřuji až teď, ale myslím, že to bude podobné.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
589
17.7.13 15:11