Dobry den,
pred týdnem me chytl močák. Klasika - pálení při čurání, častý chození na záchod. Nasadila jsem si teda urinal akut, blokurimu a X litru vody, neúspěšně - za čtyři dny jsem radši šla k lékaři a dostala Biseptol na 7 dnu. Ani nevim, jaka byla hodnota leukocytu v moči, neřekl mi nic, kromě teda toho, ze od “krve v moči je to ještě daleko”. Zhruba 5.den antibiotik me ale začalo zase pálení, řezání. A to i mimo močení, spíš tak asi ve vlnách. Sla jsem tedy s moči na kontrolu, kde nebyl zánět (teda na tom “rychlotestu”), takže jsem se objednala na gyndu. Uz předtím jsem se léčila s ureaplasmou, trpím na kvasinky po atb (a ty moc často neberu teda), jednou jsem léčila i bakteriální vaginozu. Naposledy dva roky zpátky mi na gynde našli na stěru zase ureu, dostala jsem Doxyhexal (i partner) na 10 dnu, potíže ustaly právě na ty dva roky. Je možný, že partner nebyl dostatečně doléčen - chytnul potom nějakou střevní chřipku, kdy poslední cca tři dávky neudržel v sobě vůbec, chaoticky období, no prostě jsme to nepodchytili a brali to jako vyřešený (neměl žádné příznaky předtím). Ja mam ted strach, ze se to zase vrátilo. Pálí totiž vyloženě jen močová trubice, i venku okolo, mam pocit, ze i pochva, ale to těžko říct, protože cely je to dost citlivý. Na gyndu jdu az v pondeli, dneska uz jsem si zkusila nakapat algifenove kapky (snad pomůžou), piju jak diva. Rano a večer je to teda děs, pres den jakž takž, jsou chvíle, kdy nic necítím. I proto si myslim, ze to je spis problém “tam dole” než samotný močák. Driv jsem na močové cesty dost trpěla, po roce traumat a bolesti právě zjištěna urea a bak.vag.. je možné nejak tomu pálení ještě jinak ulevit alespoň ty dva dny? Nejaky globule, čípky? Mam jeste macmiror (nakonec naposledy stačily canestenove čípky), piju, jsem v klidu, chodím čurat jednou za hodinu (to je pro me ideální interval, dávám si budíky jak blázen, abych nezapomnela ), udržuju se v teple, …ale co si budem, pálení a řezání neni nic příjemného.. tim, ze ve čtv