Stále trvající úzkosti a samota

Anonymní
23.8.26 16:54

Úzkost a samota

Ahoj holky, mám problém a potřebuji poradit..mám úzkostně depresivní poruchu, léčím se, byla jsem stabilizovaná a celkem v pohodě. V lednu tohoto roku jsem šla po ulici a na několikrát si zlomila ruku, následovala operace, po dvou měsících rehabilitace, do toho se dceři narodilo miminko, umřel nám pejsek. Pracuji jako obchodní referent, chtěla jsem jít v dubnu do práce, ale zdravotně to nešlo..už mě tam dost potřebovali a já dostala hrozné úzkosti z návratu, vrátila se mi deprese, v květnu jsem se rozhodla pro výpověď..Našla jsem si práci z domova, ale…ačkoli jsem doma, úzkosti mám zase se samoty doma, neumím si nějak nastavit den, je mi pořád do pláče..nevím od čeho se odpíchnout..Jinak jsem dost aktivní, procházky, čtení, baví mě pořád něco plánovat a teď nic. A to mám vnoučka, kterého miluju..je mi to všechno líto..Co radíte???

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
66357
23.8.26 16:56

Co na to psycholog, psychiatr? Možná by to chtělo změnu medikace.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3547
23.8.26 17:03

Souhlasím - psychoterapie a dočasná změna / navýšení medikace. Těch několik událostí, i pozitivní jako narození vnoučka, představují stresové faktory pro křehčí osobnost se sklonem k úzkostem, depresím. Nech si pomoci zvenčí, než se ještě dýl trápit sama. Nemusíš zvládnout všechno :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25014
23.8.26 17:04

Řeš to s psychiatrem.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5
23.8.26 17:13

Odporúčam terapeut, sú aj taký za ktorými netreba nikam dochádzať, online sa dá nájsť niekto kto vám sadne a bude sympaticky😊 som si istá že by Vám to pomohlo, sa s niekým takto porozprávať 😊 držím palce nech je opäť všetko v poriadku :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.8.26 17:41