Vandr s dítětem

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
60
11.6.13 01:58

.. budu ještě ráda za nějaké tipy na výlety nebo spíš dobrovolnické akce tipu kosení, pasení zvířátek atd. jestli o něččem nevíte.. díky.. :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23.7.14 09:54

Zážitky z vandrů

Jsou mi blízké vaše zážitky z vandrů (potulek, treků atd.). Mým cílem je dělat si stále tyto radosti a hledám další spřízněné osoby na společné cesty(může být i na vzpomínání, výměnu fotek, výměna tipů, kam a co s dětmi). Jezdíval jsem hodně sám(i v zimě-sněžnice+stan, jsem spíš introvert(Jeseníky, Baskydy, Malá+Velká Fatra, Nízké Tatry). Jsem samouk - na spoustu věcí jsem potřeboval zažít vlastní chyby a nepohodlí. Mrznutí, hladovění, bloudění,… Ale bez toho zhynu jak rostlina bez vláhy. I když už jsem čím dál pohodlnější a opatrnější a taky víc plánuju.
Petr, 40let (ostatním připadám fyzicky i mentalitou max na 30- zřejmě mají pravdu), Olomouc

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31.7.14 22:36

Chata s dětmi u Olomouce

4.8.-28.8.(nebo aspoň 26.-28.8.).Sháníme 4-8lidí(nejlépe s dětmi) na doplnění počtu na velkou chatu 3km od Hrubé Vody-300m od vlaku(20km od Olomouce).Lezení, přírodní nádrž na koupání, les(maliny),potok(raci),táborák. Jsme zatím 3dospěláci a 4 děti 4-6let (2 bývalé skautky-33let a 1 vandrák+sváteční horolezec-40let).(možná se zúčastní rodina se 4 dětmi(7,5,3r.,2měs.). Dospělý-150kč/noc a dítě nad 7let-60kč, mladší zdarma. V chatě elektřina, kuchyňka, lednička, teplá voda, WC, pitná(kojenecká)voda, krb, kamna+dřevo. Petr, Olomouc.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
139
16.1.15 12:42

vandr případně chata

Ahoj chystáte někdo v nejbližší době nějaký vandr případně chatu s děckama? Já zatím děti nemám ale plánujeme. P. S. ideálně víkend bo ještě chodím do školy. Zuzka Cvrček

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie