Vánoční ozdoby

Fotoalbum tématu (8) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

goldenka
Extra třída :D 12681 příspěvků 18.09.10 14:31
vánoční ozdoby

možná si někdo řekne, že šílím s vánocema, ale ráda by jsem si vyrobila nějaký vánoční ozdoby. Budu na to mít teď čas, tak ať se doma nenudím, radši začnu s předstihem, protože na poslední chvíli už toho člověk moc nevyrobí. Co děláte vy doma, nebo jste někde viděli něco hezkýho, hoďte fotečku :palec:

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

Eliška
Extra třída :D 11810 příspěvků 18.09.10 15:00

Já už mám pár slaměných, ale o moc víc asi blbnout nebudu. Jsem začátečník, takže jsem teprv posléze zjistila, že pletené se dělají z žita a já mám ječmen, takže holt jsou jen hvězdičky různého druhu.

Jsem zvědavá hlavně, jaké tipy dáte na přírodní ozdoby :wink:

korana.kora
Ukecaná baba ;) 1702 příspěvků 18.09.10 15:10

Jeje, tak to se hodi :) Zadny tipy ani rady sice nemam, ale jsem zvedava, jestli nekdo neco prihodi. Taky bych rada neco vyrobila, z ozdob na stromecek nam toho moc nezbylo a prirodni ozdoby jsou stoprocentne hezci nez koule a sisky z obchodu. Ono se to nezda, ale Vanoce jsou tady ani nemrknem :-D

Terrad
Extra třída :D 14535 příspěvků 18.09.10 15:15

Ahoj, co tohle?

http://www.mimibazar.cz/navod.php?…

Terrad
Extra třída :D 14535 příspěvků 18.09.10 15:20

http://www.mimibazar.cz/navod.php?…

PetraJ
Kelišová 6736 příspěvků 18.09.10 16:53

A co tohle: http://www.mimibazar.cz/navod.php?… Já to mám skoro na všech oknech v baráku a zabralo mi to teda pěkných pár hodin než jsem to vystřihla.

PetraJ
Kelišová 6736 příspěvků 18.09.10 16:56

A ještě fotky

PetraJ
Kelišová 6736 příspěvků 18.09.10 16:57

A ještě jedna

hkac
Neúnavná pisatelka 15672 příspěvků 18.09.10 17:06