vedlejší účinky u Mercilonu

267
18.6.06 21:51

vedlejší účinky u Mercilonu

Ahoj, mám problém. První měsíc užívám antokoncepci Mercilon (předtím jsem měla 3 měsíce tělísko) a ted mám 15 pilulek využívaných. Včera večer jsem začala slaboulince špinit a dnes ráno se to přidalo i sjakýmsi hlenem. Ted se to trochu víc rozkrvácelo a trochu mě pobolívá břicho jako u ms. Ale to není možné, vždyt jsem ještě neměla 7 dní pauzu. Nemůže to být nějaký vedlejší účinek? nebo je to třeba ze sexu? Taky musím říct, že před otěhotněním jsem užívala Mercilon a v pohodě. Jsem trochu smutná, protože pořád lítám po doktorech a ted zase tohle. Navic se bojím, jestli to není něco špatného. Chci do budoucna ještě miminko. děkuju za rady. Přeji krásný večer.

Martina, dvojčata 7 měsíců.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

367
18.6.06 22:24

Ahoj Martinko :D ,neberu sice mercilon,ale začínám první balení antikoncepce Minisiston po skončení kojení a moje dr mně upozornila,že během prvních třech měsíců se tyto potíže mohou vyskytnout.takže bych byla v klidu,protože to píší i v návodu,jako nežádoucí účinky.Pro klid si ale zavolej své doktorce a zeptej se.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2185
18.6.06 22:31

Ahoj,
ja sice nemam stejne problemy, ale mne se zase zda, ze pri uzivani Mercilonu mam vzdy na zacatku brani tabletek (to je po MS) nevolnosti. A trva to cca 2 az 3 dny. Tak me by zajimalo, zda to ma nekdo taky???

H.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4038
19.6.06 07:11

Na mě Mercilon působil jako dokonalá antikoncepce. Šáhnout mě chlap na kalhotky, rozkoušu ho vztekem… :twisted: Naprostý nezájem, nechuť a při pomyšlení na sex blivno… do toho bolesti žil, únava, špatná nálada, bolestivá MS, PMS…samý lahůdky.
Po vysazení jsem se stala přímo náruživou dračičí…
CO se mě týká, HA už nikdy!!!!!!!!!!!

NiKi

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3823
19.6.06 08:40

Ahoj, Mercilon jsem brala asi 4 roky. Ze začátku mi vyhovoval a neměla jsem žádné vedlejší účinky, kromě snížené chuti na tulení, ale poslední rok v půlce cyklu špinění. Doktor mi řekl, že se tělo může antikoncepci bránit a proto to špinění. Dal mi Yadine a špinění přestalo. Jinak na začátku braní antikoncepce špinit můžeš než se s tím tělo srovná…
Ale radši bych se poradila s dr. jestli vydržet než špinění zmizí nebo vyměnit antikoncepci, takhle ti stejně nikdo neřekne proč špiníš ty… :wink:
sunn

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama