Více brigád najednou na ÚP

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
7.11.14 09:54

Více brigád najednou na ÚP

Ahoj,

věc se má tak. Dva roky jsem pracovala v obchodě, kde jsem to „dotáhla“ přes trenéra až na zástupce vedoucího, ale z jistých důvodů jsem s tím sekla. Hlavním důvodem byla touha ke změně, k něčemu, co by mi víc dalo a umožnilo více možností realizace. Nejsem ten typ, co by vás otravoval s obchodními nabídkami apod., spíš víc ten technický a ráda přicházím věcem na kloub. Dost mě zaujala práce, co se týká programování. Spíše více ke kódování asi, vytváření www stránek, je to to takové, že něco vytvoříte a můžete se tím „pokochat“. :lol:

Samozřejmě, že s tím nemám žádné zkušenosti a jsem zatím spíš domácí samouk na počátků věků. Nepočítám, že by to bylo hned… Snažím se zatím sehnat práci v back officu nebo něco tomu podobnému, abych se k tomu nějakým způsobem přiblížila. A taky proto, že je ta práce potřeba. Nemůžu čekat, nevím jak dlouho, až se použitelně něco naučím. Takže můj plán bylo se v mezidobí nějaké práce učit to, co bych chtěla dělat a zkoušet se pak někde prodat. No, ale kámen úrazu je, že je problém i tu administrativní práci sehnat. Nemám v ní praxi, i když na pc a s Office umím. Mám tedy problém, že bývám nervózní na pohovoru, takže vypadám asi jak tele… :roll: Mám jich za sebou víc, a i když to vypadalo nadějně, tak nakonec nic. :( Nebo bylo ještě v plánu, že bych šla dělat třeba content editora - plnění webů - asi ne přímo copywritera, abych se dostala zase blíže, a práce s textem mě baví. No ale bohužel těchto pozic moc není a když už, tak hlavně jako brigáda, kde se dostávám ke své hlavní otázce: