VOŠ a práce v MŠ či družině

8
10.6.21 12:10

VOŠ a práce v MŠ či družině

Zdravím, spíše asi děvčata. :D
Mám otázku ohledně práce v MŠ či školní družině. Studuji nyní 1. rokem na VOŠ pedagogické - předškolní a mim. pedagogika a vadí mi, že na škole není možnost dálkového studia. Jde to myslím pouze v případě, že jste těhotná či pracujete v oboru. A tím se dostávám k otázce. Mám za sebou maturitu na gymplu, 2 roky na vysoké škole (nedokončeno skrz zdravotní stránku), trenérskou licenci. Jelikož je mi už 23 a delší dobu již žiji sama s přítelem, potřebovala bych už do práce. Ne že by to bylo nutné kvůli financím, spíše už toho studia prezenčně mám až až a potřebuji něco začít dělat, snad mě chápete. :lol: No ale nevím co teď, chtěla bych buď do MŠ nebo družiny, ale otázkou je, zda by mě někdo mohl vzít, i když budu teprve studentkou 2. ročníku. Máte s tím prosím vás některá zkušenost? Mám pocit, že jsem někde slyšela, že pokud studujete, mohou vás vzít pod podmínkou, že tu školu doděláváte při studiu, ale teď jsem někde četla, že je velmi malá pravděpodobnost, že to vyjde. Ale já už bych fakt potřebovala začít normálně fungovat a jsem úplně bezradná. Ještě možná otázka, pokud jste byly některá také na VOŠ, měly jste dálkové popřípadě za jakých podmínek?
Předem všem děkuji za odpověď. :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2179
10.6.21 12:19

Ano, mohou tě vzít, když studujes, bere se to, jakoze to vzdělání mas. Mě takhle vzali na místo učitele prvního stupně.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7534
10.6.21 12:19

Určitě můžeš nastoupit do práce do MŠ a nebo družiny. Podmínkou pro přijetí do zaměstnání je minimálně být přijatá ke studium, což ty jsi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
628
10.6.21 12:58

Já jsem taky pracovala v MŠ a zároveň studovala, ale dálkovou formou a ne na VOŠ. A každá škola to má nastavené jinak

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
10.6.21 13:02
@zuzanka003 píše: