Vychovatelka v družině - plat?

Anonymní
17.11.15 15:15

Vychovatelka v družině-plat

Ahoj holky, potřebovala bych poradit. Mám vystudovanou střední pedagogickou, potom Bc. v úplně jiném oboru (mezinárodní vztahy). V současnosti pracuji jako vychovatelka v Dětském domově, jsem kvalifikovaná, zařazena do 9. platové třídy. Chtěla bych v budoucnu pracovat v družině, dodělat si vychovatelství, ale magisterské snad nikde není a nevím, zda má smysl jít dělat znovu bakaláře. Myslíte, že si polepším, pokud si udělám bakaláře z vychovatelství? Jaké nejvyšší vzdělání můžu jako vychovatelka v ŠD mít? A jaký je nejvyšší možný plat? Díky! :D

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Republic
17.11.15 15:20

Tam je taky tabulka, urcite najdes na MSMT. Pred par lety to bylo pro Mgr. 21000Kc - pak to stoupa jenom dle odpracovanych let a velky skok tam je az po 20ti:-)

• Nahlásit
  • Citovat
17.11.15 16:12

Myslim, ze si nepomuzes. Podle me budes porad v 9. platove tride. Osobne bych si spis udelala stredni dalkovou. To uz se da dodelat za rok. Docela se divim, ze jsi mela na stredni pouze predskolni. My k ni automaticky meli i mimoskolni peadodiku, takze jsme rovnou kvalifikovane i do druziny i do Ms.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Republic
17.11.15 16:27
@sweeticko píše:
Myslim, ze si nepomuzes. Podle me budes porad v 9. platove tride. Osobne bych si spis udelala stredni dalkovou. To uz se da dodelat za rok. Docela se divim, ze jsi mela na stredni pouze predskolni. My k ni automaticky meli i mimoskolni peadodiku, takze jsme rovnou kvalifikovane i do druziny i do Ms.

no mgr. je v jine platove tride nez bc. a vos a stredni byla jeste pod tim…co si pamatuju…jinak ja jsem myslela ze podle legislativy v detskem domove je potreba mit specialni pedagogiku…ne ze bych si myslela, ze na tom zalezi, ale jenom, ze si to tak pamatuju…

• Nahlásit
  • Citovat
188
17.11.15 17:08

@sweeticko Zřejmě jak kde, podmínky se liší i dle typu zařízení.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit