Vyloučení během semestru

Anonymní
24.2.21 11:59

Vyloučení během semestru

Dobrý den, měla bych na Vás dotaz. Momentálně studuji na VŠ, jsem v prvním ročníku a první semestr mám už za sebou, ale v studiu nechci pokračovat. Mám v plánu udělat přijímačky na jinou školu a z této odejít. Důležitý je pro mě status studenta, který bych si chtěla zachovat než nastoupím do nové školy. Chci se zeptat, jestli je možné, že by mě v průběhu letního semestru mohli vyhodit, pokud nebudu plnit požadavky (úkoly, eseje,…) u přednášek a cvičení? Dočetla jsem se, že pokud budu mít za oba semestry 40 kreditů, tak mohu dále pokračovat ve studiu. Chybí mi 8 kreditů, takže chápu správně, že když splním nějaké předměty, které budou dohromady dělat těch 8 kreditů, tak pokračuji ve studiu dále? Potom až se dostanu na novou školu, tak se buď nezaregistruji do nového akademického roku nebo ukončím studium. Děkuji za odpovědi.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
151
24.2.21 12:05

Hlavně pak oficiálně to studium ukonci, množí se případy, kdy ač student nemohl z důvodu nesplnenych předmětů pokračovat ve studiu a oficiálně ho neukoncil je stále veden školou jako student a po 26 taky, pak škola vymáhá peníze za semestr- tuto práci běžné dělá Univerzita Palackého v Olomouci.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2845
24.2.21 12:06

Chapes to spravne, staci splnit pocet kreditu pro postup do dalsiho rocniku

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8948
24.2.21 12:07

Pokud jste postoupila do jarního semestru, tak vás vyhodí až na podzim, až nebudete mít dostatečný počet kreditů. Takže když nebudete na jaře dělat vůbec nic, vyhození během semestru nehrozí (teda pokud nemáte na škole nějaká podivná pravidla :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3845
24.2.21 12:12