Studium medicíny, je to pro mě?

Anonymní
23.2.21 09:27

Studium medicíny, je to pro mě?

Ahoj holky, tento rok maturuji a měla bych si vybrat, co nejdříve vysokou školu. Můj sen vždycky byla medicína, ale čím se to blíží, tím větší mám z toho strach a hlavně respekt. Myslím, že jsem cílevědomá, tudíž, když si za něčím jdu, tak se to snažím zvládnout zuby nehty. Problém je v tom, že studuji gymnázium a nejsem dle mého názoru nějaká nadprůměrná studentka. Chemie mi moc nejde, snažím se ji pochopit, nějakým způsobem mi ty věci do hlavy nalezou, ale moc mě to nebaví. Biologie mě naopak baví hodně, každopádně, jak to chodí na medicíně? Je tam stejný důraz na biologii, jak na chemii? Je to opravdu, tak těžké, jak se říká? Dá se to skloubit i s osobním životem, nebo (jak sem slyšela) je to téměř nemožné :,(. Děkuji.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
23.2.21 09:29

Jinak, co se týče psychiky - jsem podle mě vyrovnaná osoba, četla jsem nějaké diskuze tady na emiminu, kde právě holky narážely na to, že je to psychicky velmi těžké, proto to zmiňuji.

• Citovat
  • Nahlásit
8146
23.2.21 09:30

A připravujes se aspoň na ty prijmacky?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20543
23.2.21 09:38

A co zubařina? prý lehčí a pacoši tě budou na rukou nosit

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8146
23.2.21 09:42
@ka2ka píše:
A co zubařina? prý lehčí a pacoši tě budou na rukou nosit

No to teda nevím. Sestrenice od ex chtěla taky dělat zubaře a nevzali ji, tak vystudovala klasickou medicínu. A to byla nadprůměrně chytrá. Její mamka taky doktorka, otec právník. Na zubaře je strasnej natřesk a berou málo. Což úplně nechápu když he zubaři neustále nedostatek.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4570