Výplata za duben v Lidlu

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
120
14.4.20 08:14

Výplata lidl duben

Ahoj, pracuje tu někdo v lidlu?

Chci se zeptat, jestli Vám už někomu přišla výplata z LIDLU. Pokoušela jsem se dovolat účetní ale nedovolala.

Děkuji:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
32028
14.4.20 08:56

Nevím, jak to má Lidl, ale tenhle měsíc říkají skoro všichni, že jim přišla výplata o pár dní déle. Možná to dělají ty svátky…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10232
14.4.20 09:00

@AndyNovotna Zákonná lhůta pro výplatu za březen je do konce měsíce dubna… Zákon je nadřazený výplatnímu termínu uvedenému ve smlouvě.
Nejspíš se ale jedná o zdržení v řádu jednotek dnů z důvodu zásahu svátků do výplatního období.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
120
14.4.20 09:05

Tak děkuji za vysvětlení, ale tak blbá ještě nejsem.

Vzhledem k tomu že byli ty svátky, tak se právě chci zeptat zda-mi někomu už přišla. ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Pvln34
14.4.20 09:09

@AndyNovotna a ako ti pomôže info, že nám už tá lidl výplata došla :nevim: nepochopím :mrgreen:

• Citovat
  • Upravit
15709
14.4.20 09:14

Svátky + problémy s home office, plno věcí má zpoždění. Proto má mít člověk finanční rezervu alespoň ve výši min. 3 měs. výdajů.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
120
14.4.20 09:14

Tady je fakt banda… 🙈

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
120
14.4.20 09:16

Já se pouze ptám, zda-li tu není někdo, kdo pracuje v LIDLU a zda-li mu přišla výplata, nikde nic nevidím napsané o tom, že nemám žádné peníze bokem.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3032
14.4.20 09:18
@Monchichik píše:
Nevím, jak to má Lidl, ale tenhle měsíc říkají skoro všichni, že jim přišla výplata o pár dní déle. Možná to dělají ty svátky…