Z čeho ušít? :)

26.11.15 00:47

Z čeho ušít ? :)

Zdravím švadlenky :),

potřebovala bych radu - z čeho by jste ušily (nebo jste už šily :D ) krasobruslařské šaty? Ráda bych zkusila nějaké jednoduché ušít, ale moc se nevyznám v látkách :) Tipovala bych to např. na nějaký elastický samet?? Popř. nevíte kde sehnat?? Googlila jsem jako blázen, ale asi jsem slepoň :oops:

Každopádně děkuju za rady a tipy :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

17093
26.11.15 02:56

@galateia čověče, asi bych se spíš podívala po něčem elastickém a funkčním. Síce se bruslí v zimě, ale krasobruslař se u toho určo taky opotí, tak aby to dobře odvádělo pot. Spíš bych hledala něco na sportovní dresy než látku na společenské šaty.

Ale nejsem švadlenka, jsem laik, jen tak uvažuju :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17669
26.11.15 04:25
@galateia píše:
Zdravím švadlenky :),

potřebovala bych radu - z čeho by jste ušily (nebo jste už šily :D ) krasobruslařské šaty? Ráda bych zkusila nějaké jednoduché ušít, ale moc se nevyznám v látkách :) Tipovala bych to např. na nějaký elastický samet?? Popř. nevíte kde sehnat?? Googlila jsem jako blázen, ale asi jsem slepoň :oops:

Elastické látky chtějí zvláštní nitě i šicí stroje. Nedaly by se šatky koupit někde v bazárku?
Ještě mě napadlo, že by se dal koupit nějaký dres a k tomu bych ušila sukýnku. Tyl mívají tam, kde prodávají záclony.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5708
26.11.15 08:00

@galateia sportovní věci tohoto typu se šijí z plavkoviny, stejně tak jako lepší sportovní dresy a šaty na latinu. Možná nějaká vizkoza s vysokým podílem elastanu záleží na tom, co bys sehnala, je to podobné té plavkovině, ale tahá se to. Ale na obyčejném stroji to neušiješ. Stehy nejsou pružné, bude se to trhat. Chce to minimálně overlock a ještě líp i coverlock. Navíc se to šije hodně špatně, klouže to a i zkušená švadlena to musí dostat do ruky, než to k něčemu vypadá.