Záhadná nemoc

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
patapuf
Povídálka 25 příspěvků 18.02.17 23:00
záhadná nemoc

Ahoj holky, chci se zeptat. Znáte někdo nemoc, kdy dítě říká něco jiného než si myslí?
Ráda bych znala název této nemoci. Dám příklad: Mami chci pít. (skutečnost chce na záchod) nebo mluví o sobě v třetí osobě. Přijde a řekne Eliška chce medvídka. (skutečnost jmenuje se Ríša a chce jíst) Já jsem se nikdy s ničím takovým nesetkala, ale vím že kluk mé známé tím trpí, ale ona moc nekomunikuje se světem a mě by zajímal název této nemoci. Nesetkala jste se některá s něčím takovým? Malému bude 7 let a ted bude nastupovat do 1.třídy zvláštní školy..Od narození měl problémy s vývojem nejen psychickým ale i fyzickým.. Dík za nějakou odpověd…

Reakce:
Hanulínek
Ukecaná baba ;) 2425 příspěvků 18.02.17 23:19

Mě napadl Aspergerův syndrom-,,forma autismu". Ale nejsem odborník!
v nějakém seriálu to měla jedna z představitelek a během komunikace vykřikovala neslušné výrazy. :oops: - nemohla to ovlivnit. :think:

Sexynohy
Ukecaná baba ;) 1495 příspěvků 18.02.17 23:56

@Hanulínek
Neslušné výrazy to je Tourretův syndrom. To vykřikování je „jenom“ tik. Jako třeba časté mrkání, nebo potřeba neustálého pokašlávání. Část lidí to dokáže zadržet i na chvíli. Jinak krom těch rozličných tiků komunikují zvela normálně. To to opravdu není.
Co třeba disfázie? ALe moc toho o ní nevím

Borůvka1990
Kelišová 5438 příspěvků 19.02.17 00:02

Naše mluví obráceně (zima/teplo např), ale nepovažuju to za nic hroznýho, je malá :mrgreen:

Big boss
Ukecaná baba ;) 1563 příspěvků 19.02.17 00:19

Asi nějaký druh afázie, Wernikeova myslím. Ale už si to nepamatuji a nechce se mi to hledat. Každopádně nějaká afázie, zbytek si už najdeš. Nevím jestli je to primární onemocnění nebo sekundární projev jiné nemoci.

Michrich
Kecalka 176 příspěvků 19.02.17 07:45