Zarůstající nehet u nohy

Fotoalbum tématu (2) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

mischulka5
Povídálka 14 příspěvků 24.10.18 09:32
zarůstající nehet u nohy

Maminky, prosim vas minuli tyden jsem byla se synem u doktorky s nehtikem kterym mu něčím namazala a obvazala, a rikala ze po tydnu co mame prijit na kontrolu se to ma zlepsit, tak bych rekla pravy opak syn si vcera sundal obvaz tak jsem mohla videt co se mu tam vyrojiloa vubec se mi to nelibi…????????foto pro srovnání

Reakce:

Premek_Orac
Závislačka 4390 příspěvků 24.10.18 09:53

Nejsem odborník na nehty, ale jako obyčejný zarůstající nehet mi to tedy nepřijde. Nemá syn problémy s exémy, s lupénkou?

rozand
Závislačka 3109 příspěvků 24.10.18 09:57

Plíseň, krásně jste ji pod obvazem vykultivovali. :potlesk:

mischulka5
Povídálka 14 příspěvků 24.10.18 10:01

No parada zitra jdem na kontrolu,tak jsem zvedava jaky bude dalsi postup :nevim: :,(

Kriss Tina
Kelišová 5436 příspěvků 24.10.18 10:07

Proboha to to měl závázaný celý týden v kuse? Běžně se to maže třeba framykoinem a lepí ale každý den čistě :think: jinak se zarostlým nehtem je lepší zajít k nějaké zkušenější pedikérce a nechat ho vystřihnout, ty doktoři s tím většinou nadělaj ještě větší paseku. :zed:

Helca83
Kecalka 210 příspěvků 24.10.18 10:21

Taky na to pomaha jedna stara babska rada (z hodne stare ucebnice kozniho lekarstvi, pry to takto lecily nase prababy): nehet uprostred po cele delce ztencit - opilovat, opatrne par vrstvicek oskrabat nuzkami; on se pak jakoby vyrovna a kraje, ktere jsou zarizle do kuze okolo a zpusobuji zanet, tak se odlehci a prestanou tolik tlacit. V tomhle pripade bych ale mazala za doktorkou na kozni a babskymi radami lecila mene zavazne pripady 8o

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova

Paní Jana si ve svém životě prožila mnoho těžkých chvil. Příběh dvakrát... číst dále >