Zklamání ve školce

Anonymní
22.11.23 19:50

Zklamání ve školce

Jsem učitelkou prvním rokem ve školce. Čekají nás Vánoce a besídka. Dostali jsme instrukce, že na besidce nesmí být žádné cukroví ani občerstvení. Přijde mi to skoda, nejde mi tak o jídlo, jako spíš, o atmosféru. A navíc pod stromeček se ve školce žádné dárky kupovat nebudou. Máme si něco půjčit z archivu, zapsat a poté to tsm vrátit. A projít naše skladiště, vyndat hračky, s kterými si děti nehraly a dat je pod stromek. Jsem z toho fakt zklamaná :,(

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15419
22.11.23 19:51
@Anonymní píše:
Jsem učitelkou prvním rokem ve školce. Čekají nás Vánoce a besídka. Dostali jsme instrukce, že na besidce nesmí být žádné cukroví ani občerstvení. Přijde mi to skoda, nejde mi tak o jídlo, jako spíš, o atmosféru. A navíc pod stromeček se ve školce žádné dárky kupovat nebudou. Máme si něco půjčit z archivu, zapsat a poté to tsm vrátit. A projít naše skladiště, vyndat hračky, s kterými si děti nehraly a dat je pod stromek. Jsem z toho fakt zklamaná :,(

Jo, taky bych byla

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24636
22.11.23 20:14
@Anonymní píše:
Jsem učitelkou prvním rokem ve školce. Čekají nás Vánoce a besídka. Dostali jsme instrukce, že na besidce nesmí být žádné cukroví ani občerstvení. Přijde mi to skoda, nejde mi tak o jídlo, jako spíš, o atmosféru. A navíc pod stromeček se ve školce žádné dárky kupovat nebudou. Máme si něco půjčit z archivu, zapsat a poté to tsm vrátit. A projít naše skladiště, vyndat hračky, s kterými si děti nehraly a dat je pod stromek. Jsem z toho fakt zklamaná :,(