Změna práce – Jsem učitelka a chci dělat něco jiného

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
30.4.26 11:22
@Tomie píše: Více

Tak jakože napsat text ve Wordu umí. Ale třeba známá, které je 40, vytváří tabulky mechanicky ve Wordu. Vážený průměr si počítá složitě na kalkulačce (teď už jim to naštěstí dělá přímo el. žákovská). Ani ji nenapadlo, že se to dá najít na internetu.

Ti úplně mladí, čerstvě vystudovaní nevím, takové tu máme právě jen IT učitele. Ale 35+ vůbec nezvládají Excel. Vše dělají složitě ručně. Nebo dětem řeknou, ať posílají různé práce ve Wordu a pak se diví, že se jim to rozhodí.

A nevím, jak na jiných ZŠ, ale IT výuka u nás, to je taky šílenost. Děcka neumí základy, ale pořád programují nějaké roboty, lego… a pak nezvládnou referát ve Wordu.

A digi tabule a online platformu nepovažuji za IT znalost…

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
30.4.26 11:24
@Anonymní píše: Více

To bylo kombinované studium. Didaktiky nám dali spolu - bylo nás tam fakt málo. Mám MUNI a některé obory se dají jednooborově, třeba právě ta fyzika. Zakončovali to nějakou prací, která byla v rozsahu asi 40 stran… a samozřejmě měli ped-psy.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
30.4.26 11:29

Já na toto zareaguji. Rozhodně učitele nehážu do jednoho pytle lidí, co nic neumí. Určitě je tam velké množství těch, co jsou velmi schopní. Ale také velké množství těch, co žijí v té bublině, kde je hodně volna a práce 6 hodin denně s tím, že zbytek si můžou dodělat doma a jít ve dvě domů. Zajetý letitý pedagog pak nechápe, že v práci musíš být 8 hodin a máš v lepším případě 25-30 dní dovolené.
Tohle bylo to, na co narážela moje bývalý šéfová.

Já byla kousíček od své vysněné práce v laboratoři po tom, co jsem se definitivně rozhodla pro školství :mrgreen: Ale nelituju ;)

• Citovat
  • Upravit
8649
30.4.26 13:39