Změna práce – Jsem učitelka a chci dělat něco jiného

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
29.4.26 11:32

Změna práce ucitelka

Dobrý den,
není tu někdo, kdo změnil praci učitelky a začal dělat něco jiného?
Prace mě kompletně vyčerpává, stresuje a vím, že to není ta správná cesta. Jen nevím, co jiného dělat. Nemohu najít jinou práci nebo nevím, kde hledat. Žiju v malém městě, kde těch možností moc není.

Budu ráda za rady.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
529
29.4.26 11:53

Tak v první řadě si musíš říct, co by tě bavilo a jaké máš možnosti. Zaslala bych do firem v okolí životopisy s motivačním dopisem, co hledáš a co můžeš nabídnout, Nevadí, že zrovna nikoho nehledají, ale tímto dáš o sobě vědět. Hlavně musíš mít v sobě jasno, jaký typ práce chceš dělat a čím můžeš být pro zaměstnavatele perspektivní.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2670
29.4.26 11:54
@Anonymní píše: Více

No a co umíš? Co můžeš nabídnout pracovnímu trhu?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2670
29.4.26 12:07

No to musis vedet sama…co jsi ucila, v jakem odvětví by se to dalo uplatnit.

Pokud nejaky maturitní předmět, muzes zacit doučovánim, soukromými lekcemi, apod.

Pokud psychologii, muzes treba začít delat školení ve firmách.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
29.4.26 12:18

Přesně to, co píšou ostatní. Co umíš? Co můžeš nabídnout? Co jsi ochotná dělat?

Já jsem to udělala těsně před 40 obráceně. Pracovala jsem ve dvou automotive korporátech. Kolegové nebo i kamarádky, co celý život pracovali jen jako učitelé/učitelky nemají často ani základní znalosti wordu a excelu. Když přišel někdo takový na pohovor, tak s ním byla často těžká domluva. Překvapilo je 25 dní dovolené a další. Šéfová chodila na ty pohovory celkem otrávená. Za 4 roky, co jsem tam byla, nikoho takového nevzali.