Změna práce – Jsem učitelka a chci dělat něco jiného

Napsat příspěvek
Velikost písma:
6171
2.5.26 12:03
@Trojlístek píše: Více

Ale to je rozhovor ako s malym deckom.
To nie je o tom, ze to je ucitelka.
Ty mas s ucitelkami trochu problem celkovo. Ale nie, ucitelia rozhodne nie su iba neschopni ludia. Povedala by som, ze to je ako vo vsetkych firmach. Vyborni, priemerni a neschopni. To mas vsade.
Okrem toho si myslim, ze zakladatelka je zase niekto od majitela webu, ved je tu totalne mrtvo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21296
2.5.26 12:09
@malákráličice píše: Více

Nemusí.
Znám jednu, co učí jenom Vv na 2. stupni a 1 hodinu týdně první stupeň angličtinu. Je to protekční místo, které získala od své matky - učitelky. Vysokou školu si dodělávala už během učení - dálkově a ještě u toho skučela, jak není studijní typ :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1380
2.5.26 12:17

Tyjo, tak to úplně nevím, jestli se něco takového dá obecně vztáhnout na povolání „učitel“.
Jako jo, mít léto volné a moci odejít domů v půl druhý mně totálně vyhovuje a asi bych si hůře zvykala na to, že je to jinak. Ale že bych byla tak vymaštěná, abych to ventilovala u pohovoru ruku v ruce s tím, že ani nejsem ochotná se cokoliv učit, jakkoliv se zapracovat a dorazila bych to obědama.
To nebude tím, že jsi narazila na učitelku, to bude tím, že jsi narazila na blbku, která blbkou bude i v jakémkoliv jiném povolání.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10971
2.5.26 12:49
@kyslík píše: Více

Tak to vis, ze kazdy se projevuje nejak.
Nicméně tema volna, odchodu z prace, stravné, udělat něco navíc nebo jinak se řešilo s každou.
Ono už pak opravdu neni o čem mluvit a ztrácet čas každého, protože vidíš, že zájem opadl, uchazečka se dál neptá a nezajímá, o naslouchání k pozici už nemůže být ani řeč.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10971
2.5.26 12:55
@Mkmkz píše: Více

Tak znám pár opravdu kvalitních učitelek.
Bohužel to není jako všude. To nemáš pravdu.