Ztráta chuti a čichu

613
13.3.16 17:08

Ztráta chuti a čichu

Dobrý den všem, obracím se na vás, protože jsem už celkem zoufalá. K doktorovi jdu až v úterý, tak třeba mi poradíte… Poslední týden jsem sem tam ztratila chuť i čich, vždy jen na pár hodin a zase se to pak spravilo. Jenže momentálně už od pátku v kuse nemám chuť ani čich žádný. Jsem z toho nešťastná a opravdu nikomu to nepřeju :( Nevíte někdo z jakého důvodu se mi tak děje? Nemocná nejsem, pouye jsem prodělala před týdnem ošklivou chřipku, ale potíže nastaly až když jsem byla zdravá. Děkuji předem všem za odpovědi…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1299
13.3.16 17:16

Mě se to občas stává, když mě bolí zuby

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1185
13.3.16 17:28

A neměla si třeba angínu a ne chřipku? Měla jsem během a po hnusné angíně

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
613
13.3.16 17:29

@Spokojení Aha, no zuby mě nebolí, ale cca před třemi týdny, mi zubař tahal nervy(čistil kanálky)může to mít souvislost?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
613
13.3.16 17:30

@dalmati nene, byla to opravdu typická chřipajzna…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1299
13.3.16 17:49

@Majkla netuším jestli to může souviset

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16985
13.3.16 17:53

@Majkla kapala jsi necim nos? Tohle mely moje mami a babicka po nejakych kapkach pred X desitky let. Ale nevzpomenu si na tu ucinnou latku…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8882
13.3.16 18:10

Ja to mam vzdy po sprey do nosu (nasivin a tak) myslim po vsech…dva zri dny a je to zas o. k.
Asi to nejak poskodi sliznici…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6613
13.3.16 18:59

Ano po špatném opíchnutí zubu jsem ztratil chuť na polovině jazyka asi na 14 dnů.
Moje máma dopadla hůř, u stejné zubařky jí po opíchnutí zubu spadla půlka tváře + taky přišla o chuť. Chodila s tím potom na rehabilitace více jak půl roku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13950
13.3.16 19:44

Mivam vzdy po vsech sprejich do nosu typu Olynth, Nasivin apod.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
613
13.3.16 20:44

@jakanas já jsem u toho zubaře byla tři týdny nazpátek :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
613
13.3.16 20:47

@PetiteFillette Je to možné i týden po užívání těch kapek?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13950
14.3.16 10:22
@Majkla píše:
@PetiteFillette Je to možné i týden po užívání těch kapek?

Nevím, jesti týden, ale mě to začíná až tak za dva dny. A pak když už je neužívám, tak to pár dní trvá, než to odezní.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat