Zvýšený prolaktin a silná bolest levého prsu

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
21.5.10 11:36

Zvýšený prolaktin

Před týdnem jsem byla u doktorky s problémem bolesti levého prsu, vyloučila zánět a udělala prohmatový vyšetření a nasadila mně vitamín E, prý to mělo pomoc. Jenže já se pořád stresuju týden ho beru a pořád to bolí :think: Dnes jsem ji volala už tam nebyla a sestřička mně řekla, že mám vyčkat 1 cyklus, že po tom léku nemůžu chtít zázraky. Jinak jsem volala ještě svému lékaři - beru léky, který mají sami o sobě zvýšený prolaktin - ptal se mně kolikrát zda nemám problémy s prsy - před půl rokem jsem měla hodnotu 3230m/u. Tak jsem chtěla poprosit o odběr kolik mám ted :think: léky pomalu vysazuju, tak by se to mělo snad už vrátit brzy do normálu. Jinak prso, mně nikdy nebolelo jen sem tam mně vytíkalo mléko. Tak já fakt nevím čím to může být už jsem fakt uplně na nervy. A do toho vysazuju léky tak z toho nemám vůbec žádnou radost, co z toho když stejně umřu :think:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
sunshinegirl
4.1.16 14:45

Prosím o vaše zkušenosti. Měla jsem dva anovulační cykly (dle ovutestů), tento měsíc to vypadá obdobně. Navíc tloustnu, mastí se mi pleť i vlasy, mám citlivější prsa. Dnes jsem tedy komunikovala s lékařkou z gynekologie a ta si mne zítra zve na nějaké testy na prolaktin, protože beru antidepresiva a ona se domnívá, že bych tu hladinu kvůli tomu mohla mít asi nějak špatnou a nemuselo by se nám dařit otěhotnět, o čež se pokoušíme.

Máte někdo s tímto zkušenosti? Jde to léčit? Jak? Mám strašný strach, aby mi třeba neřekla, že nebudeme mít děti. Jakékoliv info o této zdravotní problematice uvítám. A třeba i útěchu „měla jsem to taky a máme děti“. :srdce:

• Citovat
  • Upravit
2455
4.1.16 14:56

@sunshinegirl Zvýšený prolaktin se dá léčit, neboj :hug:. Spíš je důležité hledat příčinu, jestli za tím jsou opravdu jen ta antidepresiva.