2. screeningové vyšetření

253
19.1.23 17:15

2. Screeningove vyšetření

Ahoj holky.
prosím vás, mám jen dotaz ohledně nějakých věci ze spisu, kterým nerozumím.☺️ dle Dr je vše v poradku.
Hodnoty BPD, OFD a HC jsou zvýšené. Hodnoty se týkají myslím míry hlavičky, to znamená, ze bude mít moje dítě větší hlavičku?😄

Tak mám u mozku napsáno zkratku Vp 5,2mm. Co to znamená prosím?☺️

A poslední věc..byla nám nabídnuta možnost podrobné kontroly srdíčka. To se také platí. Využila jste některá? Má to smysl, když je dle Dr vše v poradku? Dekuji♥️

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5018
19.1.23 18:09

Podle toho co vidím jsou hodnoty BPD, OFD a HC v mezích normy. Nevidím, že by byly zvýsené. (Nejsem ale lékař. Je to jen můj názor.) :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
253
19.1.23 18:16

@Yasmina21 omlouvám se, BPD tam být nemělo. Jen jsem myslela, ze když to je za polovinou tak je to mírně zvýšené. Tak mě jen zajímal pohled😄 ☺️

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Stará známá
19.1.23 21:25
@mali99 píše:
Ahoj holky.
prosím vás, mám jen dotaz ohledně nějakých věci ze spisu, kterým nerozumím.☺️ dle Dr je vše v poradku.
Hodnoty BPD, OFD a HC jsou zvýšené. Hodnoty se týkají myslím míry hlavičky, to znamená, ze bude mít moje dítě větší hlavičku?😄

A poslední věc..byla nám nabídnuta možnost podrobné kontroly srdíčka. To se také platí. Využila jste některá? Má to smysl, když je dle Dr vše v poradku? Dekuji♥️

Hodnoty nejsou zvysene, jsou vsechny v poradku. Nestresuj. Vp je šířka zadniho rohu postranní mozkové komory, v poradku. Ad kontrola srdce, solidni sonograficke pracoviste provede zakladni vysetreni srdce v ramci screeningu ve 20.-22.tt. Dalsi podrobnou kontrolu bych zvazila pri me neduvere k osobe sonografisty, pri vyskytu srdecni vady v rodinne ci osobni anamneze, pri nekterych onemocnenich jako je cukrovka, pri vyssim veku… zkratka pri zatezi v anamneze osobni ci rodinne.

• Citovat
  • Upravit
Stará známá
19.1.23 21:27