2r a 2 mesice, zacal podivne kulhat

7584
5.2.07 13:36

2r a 2 mesice, zacal podivne kulhat

Ahoj holky, vcera od rana syn priserne vytacel nohu. Celou uz od kycle. Nijak se nepredvadel, delal to i kdyz byl sam. Rikal, ze ho nic neboli. Dneska uz je to lepsi.
Vytaci ji i bez bot. Stalo se vam to nekdy a pak to samo od sebe zmizelo? On uz to nekdy udelal. Treba chvili a jen trochu, ale vcera jsem se na nej nemohla ani divat.
Rikam si, ze treba upadl, ale nema zadnou modrinu. Nebo ze by od unavy, nebo jak roste?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
506
5.2.07 15:11

Alčo,
já nevím, co poradit, nejsem odborník, ale nám vytáčí nožku Niki taky. Jednu nožičku stáčí dovnitř, ne sice nějak markantně, ale jde to vidět. Můj manžel má opravdu strašné „iksáky“ a s tím spojené špatné držení těla. No já se zděsila, aby jsme potom s malou neměli problémy a tak jsem šla k doktorce (v létě), ta mi řekla, že Nicolka ještě nemá úplně vyvinutou nožní klenbu a může to být tím. Ale kdyby to prý přetrvávalo i po půldruhém roce, máme raději přijít a ona nás pošle na ortopedii. Zatím ji stáčí stále. Nosíme jen šněrovací a kotníkové botičky. Mám strach, aby to nezdědila po manželovi, doufám, že se to upraví, jak řekla doktorka, takže zatím vyčkávám a pozoruju. Takže jsem vlastně ani neporadila co? :? Pro klid duše, pokud to bude přetrvávat, tak se taky poraď. Třeba to nic nebude, třeba jo - a pak je to určitě lepší podchytit.

Přeju zdravé všem! :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10
5.2.07 15:55

kulhani

Mam ten samy problem, mala ma 2 roky a kulhani a staceni nozicky dovnitr pozoruji zhruba tyden. K doktorce jsme objednani az na ctvrtek, tak jsem zvedava, co nam rekne. Uz jsem zkousela, jestli nahodou nema male boticky, ale nema. Sama taky rika, ze ji to neboli.
Jsem z toho docela vystrasena! :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7
5.2.07 16:05

Ahojky,