3.dávka Pfizer

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
793
12.1.22 08:46

3.dávka Pfizer

Ahoj, dobré ráno všem,

možná, že už tu podobné diskuze jsou, ale já nikdy u ničeho na vedlejší účinky netrpěla …
Nejsem antivaxer, to na rovinu. :D
Včera dopoledne jsem byla na booster dávce a od 14:00 jsem jak přejetá. Ale úplně, bolí mě svaly, hlava, zimnice, ruce a tělo mám jak kdybych vylezla z mrazáku … a to jsem zdravý, sportujicí člověk. Z rodiny nikdo nic, přítel jen malinko zvýšenou teplotu …
Spíš se chci asi uklidnit, že jsem si to všechno nevsugerovala, normálně totiž nemívám ani sezonní rýmičky apod :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4331
12.1.22 08:51

Taky jsem toto měla po treti dávce. Trvalo to celej tyden.. první dvě dávky bez reakce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1683
12.1.22 08:55

Manzel mel neco podobnyho, byl prejet 2 dny, ja vubec nic, jen me trochu bolel ten vpich.
Prvni davka me bolela jen ruka cely den, druha davka byla jak uspavacka, zadna bolest, ale spala jsem jak sipkova ruzenka a pri treti nic. Kazdy to ma jinak.
Brzo te to prejde.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
793
12.1.22 08:55

Jej, já své dnešní termíny a meetingy posunula na pátek, doufám, že už mi bude lépe. :D celý týden, to neee :D
Já po první měla jen bolavou ruku, po druhé jsem byla ty dva dny jako viróza s kocovinou, ale teď me bolí celý člověk. :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
793
12.1.22 08:56
@Lenka76 píše:
Manzel mel neco podobnyho, byl prejet 2 dny, ja vubec nic, jen me trochu bolel ten vpich.
Prvni davka me bolela jen ruka cely den, druha davka byla jak uspavacka, zadna bolest, ale spala jsem jak sipkova ruzenka a pri treti nic. Kazdy to ma jinak.
Brzo te to prejde.

Díky, jsem jen plašan :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
mag
11953
12.1.22 08:56

To je normalni reakce. Mela jsem ji taky. Nicmene po druhe davce to bylo horsi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
74249
12.1.22 08:56
@Janina B1 píše:
Ahoj, dobré ráno všem,možná, že už tu podobné diskuze jsou, ale já nikdy u ničeho na vedlejší účinky netrpěla …
Nejsem antivaxer, to na rovinu. :D
Včera dopoledne jsem byla na booster dávce a od 14:00 jsem jak přejetá. Ale úplně, bolí mě svaly, hlava, zimnice, ruce a tělo mám jak kdybych vylezla z mrazáku … a to jsem zdravý, sportujicí člověk. Z rodiny nikdo nic, přítel jen malinko zvýšenou teplotu …
Spíš se chci asi uklidnit, že jsem si to všechno nevsugerovala, normálně totiž nemívám ani sezonní rýmičky apod :)
:mrgreen: :hug: Taky mi to sebralo… Abych mohla vůbec dolézt do práce, tak jsem střídala po 4 hodinách Paralen a Brufen. Trvalo to asi 24 hodin. Pak jsem byla tak nějak podivně rozložená ještě měsíc, ale to asi nemusí souviset s vakcinou, ale furt něco - únava, blbá nálada, nějaké drobné zdravotní komplikace. Zánět spojivek, zánět zubu, průjem…
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1374
12.1.22 08:57

Po druhé dávce jsem to měla 1 den, Paralen pomohl.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
939
12.1.22 08:57

Obecně se prej 3. dávka snáší hůř. My jdeme někdy v únoru tak uvidíme.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
43158
12.1.22 09:08

Třetí tečka u mě znamenala o něco delší bolest ruky a bolest uzliny v podpaží. Ale kolegyně po třetí dávce popisuje to, co máš ty. Akorát ona je už po 50, žádná sportovkyně, sem tam něco chytne. Možná došlo na souběh školkového moribundusu (má vnoučata na hlídání) a vpichu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3370
12.1.22 09:15
@mag píše:
To je normalni reakce. Mela jsem ji taky. Nicmene po druhe davce to bylo horsi.

Vubec nechapu, ze se ptas na neco takoveho na foru o detech.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8095
12.1.22 09:18
@Lama Lama píše: :mrgreen: :hug: Taky mi to sebralo… Abych mohla vůbec dolézt do práce, tak jsem střídala po 4 hodinách Paralen a Brufen. Trvalo to asi 24 hodin. Pak jsem byla tak nějak podivně rozložená ještě měsíc, ale to asi nemusí souviset s vakcinou, ale furt něco - únava, blbá nálada, nějaké drobné zdravotní komplikace. Zánět spojivek, zánět zubu, průjem…

Asi tam bylo víc grafenu a čipů…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
mag
11953
12.1.22 09:19
@Luboš P píše:
Vubec nechapu, ze se ptas na neco takoveho na foru o detech.

Neco jineho je konzultovat uzce specializovanou vec, ktera ma dalekosahle dusledky pro osobu, ktere se tyka a neco jineho neco s cim ma zkusenost každá druha v teto diskuzi.

Příspěvek upraven 12.01.22 v 09:21

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10001
12.1.22 09:21

Zjevne mas dobry imunitni system a je to bezne! brzy bude lip :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9888
12.1.22 09:25
@Janina B1 píše:
Ahoj, dobré ráno všem,možná, že už tu podobné diskuze jsou, ale já nikdy u ničeho na vedlejší účinky netrpěla …
Nejsem antivaxer, to na rovinu. :D
Včera dopoledne jsem byla na booster dávce a od 14:00 jsem jak přejetá. Ale úplně, bolí mě svaly, hlava, zimnice, ruce a tělo mám jak kdybych vylezla z mrazáku … a to jsem zdravý, sportujicí člověk. Z rodiny nikdo nic, přítel jen malinko zvýšenou teplotu …
Spíš se chci asi uklidnit, že jsem si to všechno nevsugerovala, normálně totiž nemívám ani sezonní rýmičky apod :)

Jo, je to časte.

Me bolela ruka (poorve), ale az druhy den vecer. Mam vsechny 3 davky Pfizer

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat