Alergie, kožní problém miminka

Anonymní
2.9.22 12:40

Alergie, kožní problém miminka

Ahoj maminky. Chtěla bych se s vámi poradit ohledně zřejmě alergické reakce u mého miminka.

Holčička má 5 týdnů, před zhruba 2 týdny se objevily pupínky na čele - vypadalo to jako novorozenecké akné. Během pár dnů se rozšířilo i na tvářičky a krk, postupně se objevilo i na hrudníčku. V pondělí ráno rapidní zhoršení, už se mi to opravdu nelíbilo a poslala jsem fotografie pediatrovi. Vyhodnotil to jako toxoalergický exantém a nařídil Fenistil 3× denně a větší obezřetnost v mém stravování z hlediska potenciálních alergenů - kojím. Od druhé dávky (úterý ráno) začala vyrážka na hrudníčku mizet, zdálo se mi že se zlepšuje i obličej - tam ale vždy dojde ke zhoršení po spaní na té straně, na které malá zrovna leží, asi v důsledku zapaření, během chvilky se zklidní. Dnes ráno se mi zdá, že výsev na hrudi je zase o něco horší než včera, obličej mi přijde beze změny.

Na alergeny ve stravě dávám pozor, říkám si tedy, že buď to musí být něco jako lepek/mléko, prostě něco co je všude a ve všem, nebo už nevím.. napadl mě i prací prášek ale to si zase říkám že by měla úplně všude, i na končetinách. Máte některá zkušenost? Přemýšlím co ještě ve svém jídle omezit, nebo jen vydržet? Za jak dlouho by to mělo po tom Fenistilu úplně zmizet?

Doktor má do středy dovolenou, zástup má, ale chtěla bych jít jen v opravdu urgentním případě. Malá nevypadá, že by ji to svědilo nebo jinak vadilo.

Přiložené foto z pondělí. Moc děkuji :srdce:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5889
2.9.22 12:51