Alergie na Amoksiklav

Fotoalbum tématu (14) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Melvin
Povídálka 27 příspěvků 14.03.17 11:19
Alergie na Amoksiklav

Čtyřletý syn má teď brutální reakci po Amoksiklavu, byli jsme o víkendu 2 x na pohotovosti, dali mu Rectodelt čípek a včera u lékaře mu ještě na pár dní napsali Prednison. Chtěli nás hospitalizovat, ale ještě kojím miminko, tak jsem nemohla souhlasit. Vyrážka se po těch kortikoidech ztrácí, ale spíš by mě zajímalo, jestli se u někoho z vás nebo vašich dětí objevila ta alergická reakce i uvnitř v ústech. Syn má ještě ke všemu opary po prodělané infekci, udělali se mu afty, ale má taky celé horní patro jakoby rozrýhované a strašně citlivé dásně. Nenechá si už týden vůbec vyčistit zuby (dokážete si představit ten hnojník. Dnes ráno jsem ho přemluvila, že to zkusíme lehce bez pasty a hned řval a začali mu krvácet dásně, i když jsem netlačila. Samozřejmě nechce ani nic jíst, maximálně zvládl suché těstoviny a pije mléko :-(

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »
Reakce:
sara1000
Kelišová 5623 příspěvků 14.03.17 11:22

Ma 8.mesicni dcera tato atb ted bere.Ale reakce zadna.
Zhorsil se ji ekzem, ale to neni urcite reakce.Asi se ji zhorsil kculi nemoci.

Nina Filipi
Kelišová 7331 příspěvků 14.03.17 11:23

Myslím, že jsem to měla, a já jsem z toho neskutečně blila, ale neskutečně…bylo to strašný :-(Tak se zjistilo, že mám alergii na penicilin

Příspěvek upraven 14.03.17 v 11:35

Uživatel je onlineJana206
Nadpozemská drbna 27418 příspěvků 14.03.17 11:25

Peniciliny má poprvé?
Mě se syn ve 2,5 letech osypal po Augumentinu(je to úplně to samé, amoxicilin a kys. klavulanová),ale zpětně to hodnotím tak, že to mohla být 6. nemoc nebo něco podobného a na pohotovosti to prostě nepoznali.Je mu 11 let, tenkrát ještě nebylo běžné, že se dělalo skoro vždy CRP a na pohotovosti ani naše tehdejší dětská dr. ho v ordinaci neměli.
Nikdy potom se po žádném penicilinu neosypal.

Řešila jsem to zpětně s druhou dětskou dr.(přestěhovali jsme se),říkala, že buď se mohl osypat po nějaké složce, která v Augumentinu sirupu je, sirupy bohužel obsahují i hodně přídatných látek nebo mohl mít tu 6. nemoc - po několika dnech vysokých horeček vyrážka, už bez teploty.

Pokud má vřídky i v puse, to spíš vypadá na nějakou herpetickou virozu, to je virové, někdy se k tomu dávají ATB, u oslabených jedinců, aby nenasedla druhotná bakteriální infekce. Měla to dcera, vřídky jí praskaly a krvácely.

Zvážila bych, jestli jde skutečně o alergii na Amoxiklav, pokud už měl Ospen nebo jiné peniciliny a nikdy mu nic nebylo, není to pravděpodobné.

Uživatel je onlineJana206
Nadpozemská drbna 27418 příspěvků 14.03.17 11:29

No a na ty vřídky v puse je dobrý Neocide gel, má antivirový účinek, pokud je to fakt moc, sáhla bych po klasické genciáně, vysuší a zabírá hned, její karcinogenost se nepotvrdila žádnými seriozními výzkumy. Zvlášť, když je to jednou za čas.

Herpetická viroza vypadá tak, že jsou horečky, plno aftů v pusy a zasažené i dásně, červené, někdy s bělavými povlaky, vřídky mohou krvácet.

Melvin
Povídálka 27 příspěvků 14.03.17 11:30

Ta reakce se objevila až 2 den po dobrání Antibiotik. Bral je 7 dní a 9 den se osypal. 10 den otekl, hlavně uši a rty a z teček po těle byly červené pupence a začalo ho to svědit. Zvracení se mu naštěstí vyhlo. Fotka je z druhého dne rána, ještě se mu to hodně zhoršilo.

Hobitka
Kelišová 5477 příspěvků 14.03.17 11:34

@Melvin Taky jsem mela uplne prisernou reakci, cele telo jeden velky napuchly flek, v obliceji, ve vlasech, proste vsude az k malickum na nohou… Zacala predposledni den, tesne pred dobranim ATB. Jestli bylo neco v puse, to nepamatuji, ale mizelo to snad 14 dni. A pak jeste asi 3 tydny priserny prujem z rozhozene strevni flory…

elen-ka
Extra třída :D 13895 příspěvků 12 inzerátů 14.03.17 11:34

@Melvin dcera mi první dvě dávky vyzvracela, pak když jsem to dala (po dohodě s dr.) po jídle, bylo to v pohodě.
Jinak já jsem se úplně celá osypala po augmentinu, ale předcházela tomu horečka, zimnice, které jsem v daném okamžiku nebrala v úvahu, pak následovalo osypání celého těla. Ale zda jsem to měla i v puse, to už nevím.

elen-ka
Extra třída :D 13895 příspěvků 12 inzerátů 14.03.17 11:36

@Melvin tak jak vypadá tvůj syn, jsem vypadala já. Pod dlahou jsem to měla slité do jednoho velkého červeného fleku, dr. na chirurgii se mě pomalu lekl.

Edit: osypala jsem se 6-tý den braní atb, ale hned první den večer, tj. cca po jedné dávce jsem už začala mít zimnici.

Melvin
Povídálka 27 příspěvků 14.03.17 11:41

Jsou to jeho první antibiotika, měl je na zánět průdušek. Vlastně je to i jeho úplně první „vážnější“ nemoc. Nechala jsem ho 2 měsíce po narození mladšího sourozence doma ze školky, ale už se tam strašně těšil (ani se mu nedivím, věčně kojící maminka není zrovna terno), byl tam týden a už to začlo - rýma, kašel, průdušky, antibiotika, opar, znovu horečky a ta reakce. On šestou nemoc prodělal už loni v létě. Dělali mu v nemocnici včera rozbor krve a má všechno v pořádku. Měli podezření na mononukleózu.

Příspěvek upraven 14.03.17 v 12:06

inkakřivák
Neúnavná pisatelka 19311 příspěvků 14.03.17 11:42

Ano, měla jsem prudkou reakci. Ale naštěstí ne v ústech. Jinak jsem měla po celém těle příšerné rudé skvrny, a trvalo to týden, než opadly po antihistaminikách. Osypala jsem se cca po čtyřech dnech a bylo to poprvé, co jsem nějakou reakci měla.

Mišuna
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.03.17 11:47

Alergickou reakci na Augmentin jsem měla před několika lety, objevila se druhý den po dobrání. Penicilinová atb jsem kvůli anginam brala celé dětství, bohužel, a i tuhle kombinaci jsem neměla zdaleka poprvé, takže mě to dost zaskočilo. Reakce byla dost intenzivní, dostala jsem několik infuzí s hydrocortisonem, ale určitě jsem neměla nic v ústech. Může to být sekundární infekce.

medunka23
Kelišová 7387 příspěvků 14.03.17 12:36

Mala se po Amoksiklavu taky přesně takhle osypala, měla ty fleky úplně slite, taky se dělaly odběry na mononukleozu a ta se nepotvrdila. Osypala se v pátek, den před dobranim, u pediatricky jsme dostaly antihistaminika, do rána šílený rudý fleky, tak jsem mastila na pohotovost, dostala Prednison a v neděli začala zvracet a mít prujem, to jsem teda do souvislosti nedávala…Ale teď nevím :think:… Nicméně s těma vridkama v puse bych asi zašla, může to být něco jineho.

medunka23
Kelišová 7387 příspěvků 14.03.17 12:38

Jo a teda trvalo dost dlouho než vyrazka zmizela

Daniela PB
Kecalka 256 příspěvků 78 inzerátů 14.03.17 12:39

Já měla reakci na Amoclen, vypadala jsem jak malomocná. Na kapačky jsem nechtěla, tak mi každý den píchala paní doktorka calcium ve velkých dávkách + jsem brala prednison. Reakce začala ustupovat až po pěti dnech a to jen to šílené svědění. Vyrážka a jizvy se pak hojily ještě 2 měsíce.

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »
Váš příspěvek
Reklama