Antidepresiva a pocity

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.03.19 21:46
Antidepresiva a pocity

Ahoj Uz několik let užívam antidepresiva pram 20mg.(agorafobie, obsedantne kompulzivni porucha). Už mi bylo ok takže jsem poslední půl rok vynechavala lék a zapominala, vzala jsem si když sem si vzpomněla(nic mi nebylo). 3tydny užívám zase jak mám každý den a začalo to znova ale hůř. Měla jsem nejdříve pocity jako by jsem to neměla já a bala jsem se že je to depersonalizace a potom začali za pár dní hrozné úzkosti celý den. Tak včera mi paní doktorka nasadila velaxin 75mg a rivotril, s tím že pram už nepomáhá jak jsem ji užívala špatně. Mám v sobě druhý lék a bušení srdce a ty velké úzkosti přestali ale furt mám pocit že to nejsem já a tak jako divně… Šíleně se bojím že je to depersonalizace.. Ale hrozně se toho bojím :( Dokázal by mi někdo poradit?
Ps: už je tu jedno téma ale nikdo se mi neozval tak zkouším ještě :(

Reakce:
elibro
Zasloužilá kecalka 754 příspěvků 14.03.19 23:53

Ideální dotaz přímo pro tvého psychiatra. Popřípadě, pokud teď hned okamžitě, pro linku důvěry. Ale víc pro toho psychiatra. Jinak by bylo dobré k těm práškům absolvovat taky psychoterapii, pokud to už neděláš.

BetyBet
Povídálka 11 příspěvků 15.03.19 06:35

Pokus se být co nejvíc v klidu a odpočívej, nebo se pokus spát :) Změna antidepresiv je pro tělo dost velký šok a vím, že může trvat i týden/dva, než se s tím tělo srovná :think: Mám kamaráda, který má bipolárku a když mění antidepresiva, tak týden nechodí ven, protože mu to dělá strašný maglajs v hlavě a není mu tím pádem úplně nejlíp :( Pro jistotu si zkus zavolat k doktorce nebo na linku důvěry, tím nikdy nic nezkazíš :)

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.03.19 07:54

Já beru již asi půl roku sertralin a 100 mg ráno a bez rivotrilu den nepřežiju. Hlavně ráno mám horzné myšlenky už se mi nechce vůbec vstát z postele a chce se mi brečetl
Již jsem vyzkoušel předtím valdoxan a apoparox vždy po nějaké době nezabírají. Na noc mám lerivon..sice usnu ale ty ráda jsou hrozná. Už mám chut jen sedět a brečet. Ten rivotril si vzít musím už měsíc každý den..nedávám bez něj práci vůbec nic jen mi buší srdce a hrozné úzkosti a myšlenky :cert:

Váš příspěvek
Reklama